Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تربت حیدریه با اشاره به اینکه شبکه بین المللی جامعه ایمن متشکل از شهرهای مختلف جهان است، گفت:شهرداری تربت حیدریه به شبکه بین المللی جامعه ایمن می پیوندد.

محمد صادق مجتهدی شهردار تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تربت حیدریه گفت:شبکه بین المللی جامعه ایمن، متشکل از شهرهای مختلف جهان است که تلاش می کند با ترسیم نقشه های کاربردی و بررسی وضعیت ایمنی شهرها از جنبه های مختلف، نسبت به تدوین برنامه های اجرایی در راستای ایمن تر شدن شهرها گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره اینکه در پی دعوت و حضور رئیس بخش آسیایی شبکه بین المللی جامعه ایمن در شهرداری تربت حیدریه مقدمات الحاق شهرداری به این جامعه فراهم شده است، اظهادراشت:شبکه مذکور درپی ایجاد ایمنی در شهرها در حوزه های بهداشت، ترافیک، مسیر های تردد معلولین می باشد.

شهردار تربت حیدریه با بیان اینکه نیمی از تعهدات آسفالت معابر انجام شده استبا اجرای ۱۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع آسفالت نیمی از تعهدات شهرداری در خصوص آسفالت مشارکتی معابر انجام شده است، گفت:۳۳ مورد تعهد اجرای آسفالت به صورت مشارکتی از سالهای گذشته داشته ایم که برای این تعهدات مبلغی حدود ۲ میلیارد ریال تا پایان نیمه اول سال۹۶ از شهروندان توسط شهرداری دریافت شده است.

مجتهدی با اشاره به اینکه اما این مبالغ دریافتی در سرفصل های دیگری هزینه شده و اکنون شهرداری برای عمل به تعهدات خود باید بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال هزینه نماید، افزود:طی یک ماهه گذشته توانسته ایم حدود نیمی از این تعهدات را انجام دهیم و تلاش داریم تا ظرف یک ماهه آینده الباقی تعهدات آسفالت را به اتمام برسانیم.

مجتهدی گفت : شهرداری آمادگی دارد تا نسبت به اجرای آسفالت کوچه ها به صورت مشارکتی و دریافت سهم مشارکت شهروندان از محل پرداخت قبوض نوسازی و مشارکت ،طبق لایحه مصوب شده در شورای اسلامی شهر اقدام نماید.

وی لیست معابر آسفالت شده در تعهدات شهرداری که توسط معاونت اجرایی شهرداری اجرا شده است را شامل فردوسی ۷۵، طالقانی ۳/۱۱، ابوذر ۱۵ و ۱۷، خرداد ۱۹، امامت ۱۸، امامت ۲۱، بهشتی ۲۷/۸، بهشتی ۲/۱۰ ، کاشانی ۲۸/۷ ، عدالت۳ ، امام رضا ۹۴ بن بست، تمامی معابر کوی امیرالمومنین (ع)، باهنر ٤٨، ابريشم ٨ ، باهنر ٩ ، بهشتي ٢٤ و ٢٢ ، ٢٤متري پرستاران ، امام حسين(ع) ٥ و منصوريه ١٩عنوان کرد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت دولت امام رضا ع مساجد مجلس اعزام حجاج حادثه منا رهبری شیراز آمریکا شهردار تربت حیدریه جامعه ایمن شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود

شهردار کرمان گفت: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محسن تویسرکانی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در نشست عمومی شورای شهر، با اشاره به تلاش و تکاپوی شهرداری در نقاط مختلف شهر، از همکاری و همراهی شورا تشکر و اظهار کرد: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح جهاد آسفالت معابر شهر کرمان توسط بخش خصوصی و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، افزود: این طرح در معابر پرتردد از ساعات ابتدایی صبح آغاز می‌شود و انجام بخشی از کار در ساعات اوج ترافیک اجتناب‌ناپذیر است؛ لذا اطلاع‌رسانی به شهروندان از طریق رسانه صداوسیما و نصب بنر در محل انجام می‌شود.

شهردار کرمان از انجام لکه‌گیری معابر همزمان با اجرای طرح جهاد آسفالت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و با اشاره به افزایش چندبرابری تولیدات کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، گفت: با ترمیم و بازسازی سامانه سنگ‌شکن کارخانه آسفالت توان اجرای آسفالت معابر به دو و نیم میلیون رسیده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای تقاطع شرف‌آباد مناقصه برگزاری و با دستگاه‌های خدمت‌رسان برای رفع معارض وارد مذاکره شده‌ایم، به تشریح جزئیات پروژه پل شهدای خلبان پرداخت و ادامه داد: مشکلات مربوط به راست‌گرد شهید سلیمانی به هوانیروز برطرف شده و راست‌گرد هوانیروز به شهید سلیمانی نیز تا اواسط خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 751247

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد