Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@20:40:37 GMT

نجات ۱۵۰۰ غریق در سواحل مازندران

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۰۹۹۱

نجات ۱۵۰۰ غریق در سواحل مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات ۱۵۰۰ غریق در ساحل استان از اول خرداد ماه تا ۲۹ تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجتبی اکبری در گفت‌وگو با بلاغ، با اشاره به استقرار بیش از یکهزار نجاتگر و ناجی غریق در 376 نقطه پرخطر ساحل استان تصریح کرد: تیم های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در اول خرداد 97 تا 29تیرماه 97 موفق شدند هزارو 500غریق را از خطر مرگ نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در همین مدت نجاتگران هلال احمر 68مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند و سه هزارو 333 نفر نیز با مراجعه به پایگاهها و پست های امدادونجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات امدادی سرپایی برخوردار شدند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح امدادونجات ساحلی در ایام تابستان با مدیریت جمعیت هلال احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در نوار ساحلی مازندران در دست اجرا است.

این مسئول ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان امسال نیز همانند سال گذشته با تمام توان عملیاتی و امدادی در اجرای این طرح حضوری فعال و محوری دارد.

اکبری به همه مسافرین و گردشگران ساحلی توصیه کرد هشدارهای نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: دراین عملیاتها 25دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی،60دستگاه موتورسیکلت ، 10 فروند قایق نجات و 13 فروند جت اسکی مشارکت داشتند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، حمز ه محمدی فر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بارش شدید در روستای تختان دهلران اظهار کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه خسارت جانی براثر جاری شدن سیل نداشتیم.

وی افزود: بلافاصله نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان‌های دهلران و آبدانان با تجهیزات کامل برای امداد رسانی اعزام شدند.

وی افزود: تنها یک منزل در روستای تختان دچار آبگرفتگی و خسارت از سیلاب شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌های استان ایلام در آماده باش کامل هستند.

هم اکنون مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به همراه تیم‌های ارزیاب در روستای تختان حضور دارند.

کد خبر 6095929

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان