Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛  اثر هنری  وکاریکاتور  سلیمان مام رحیمی  فرهنگی شهرستان بوکان  توانست در جشنواره بین المللی کشور اسپانیا انتخاب ودر کتاب مشهور جشنواره اسپانیا که با حضور نمایندگان 42 کشور برگزارشد انتخاب وچاپ گردید .

سلیمان مام عزیزی مدیر آموزش وپرورش بوکان  نیز در سخنانی  ضمن تبریک افتخار آفرینی دبیر هنرمند وتلاشگر شهرستان بوکان به جامعه بزرگ فرهنگیان استان علی الخصوص فرهنگیان شهرستان بوکان ،ابراز امیدواری نمود فرهنگیان ودانش آموزان بوکانی روز به  روز افتخارات بیشتری را برای جامعه فرهنگی ودانش آموزی شهرستان بوکان به ارمغان بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ح

انتخاب اثر اثر کاریکاتور فرهنگی بوکانی در جشنواره بین المللی اسپانیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان