Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در این بیانیه آمده است:

«باسمه تعالی

این اقدام باطل که نقض آشکار قطعنامه های سازمان ملل متحد و مغایر با حقوق مشروع ملت فلسطین از جمله حق بازگشت و تعیین سرنوشت می باشد از سوی تمام کشورها و ملت های جهان مردود و رژیم صهیونیستی در نهایت ناگزیر به لغو این مصوبه نژادپرستانه خواهد شد.   

بی تردید رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی با تحمل شکست های اخیر در غزه و اظهار عجز و ناتوانی و واهمه از تبعات تظاهرات بازگشت و پرواز بادبادک ها بر فراز سرزمین های اشغالی برای محرومیت فلسطینی ها از حق بازگشت آوارگان و محو هویت فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی این سناریوی نژادپرستانه را در کنست به اجرا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موج محکومیت و مخالفت جهانی با این اقدام نامشروع اشغالگران قدس بیانگر این است که ملت ها و دولت های جهان بیدار هستند و صهیونیست ها نخواهند توانست ملت فلسطین را از حقوق خود محروم کنند.

ملت فلسطین در سایه ادامه انتفاضه و مقاومت ۷۰ ساله و علی رغم همه جنایت های ضد بشری و ددمنشانه صهیونیست ها که نمونه آن را جهانیان در روز جمعه اخیر علیه مردم مظلوم و بی پناه غزه شاهد آن بودند، بزودی به سرزمین اصلی و مادری خود بازخواهند گشت و جهان شاهد تشکیل دولت مستقل فلسطین در سرزمین های اشغالی خواهد بود.»

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجارهایی در ایلات شنیده می‌شود.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده و اعلام کردند: یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب شاهد رهگیری یک هدف ناشناس در آسمان بوده است.

دیگر خبرها

  • مأموریت دشوار بلینکن
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی قبل از عملیات «وعده صادق»