Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > گیلان - بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی و گردشگری آکواریوم و باغ خزندگان ایران با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون یورویی خارجی در منطقه آزاد انزلی موردتوجه گردشگران قرارگرفته است.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ این مجموعه تفریحی، دارای بزرگ‌ترین تونل آکواریوم کشور به طول ۴۰ متر با انواع ماهیان است.

از دیگر امکانات این مجموعه بزرگ گردشگری می توان به سینمای واقعیت مجازی، عکس یادگاری در مقابل پرده سبز، غذا دادن به ماهیان، رستوران و کافی‌شاپ، بولینگ فوق‌العاده و تکنولوژی فنتستیک گیم لند اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه بزرگ در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی قرار دارد.

تصاویر: مطهر منفرد و مجتبی محمدی

46

کلید واژه‌ها : آکواریوم - بندر انزلی - استان گیلان - سازمان میراث فرهنگی و گردشگری - تالاب انزلی - پرندگان - گردشگری -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آکواریوم بندر انزلی استان گیلان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تالاب انزلی پرندگان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تیران و کرون با بیان اینکه مجموعه نمونه گردشگری چشمه مرغاب در ۸۰ کیلومتری غرب اصفهان در شهر عسگران از توابع بخش کرون شهرستان تیران و کرون واقع شده گفت: این مجموعه یکی از مناطق چهارگانه نمونه گردشگری مصوب هیات دولت در شهرستان تیران و کرون است که بیشترین میزان جذب گردشگر شهرستان را به خود اختصاص داده است.
محسن مظاهری افزود: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر عسگران مرحله اول طرح ساماندهی منطقه نمونه گردشگری چشمه مرغاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا و مرحله دوم ساماندهی نیز مصوب شده و در صورت تخصیص اعتبار لازم اجرایی خواهدشد.
وی با اشاره به اینکه بیش از دویست و ده آلاچیق و سکوی استراحت در این مجموعه در اختیار گردشگران است گفت: با اجرا و بهره برداری از مرحله دوم طرح ساماندهی مجموعه گردشگری چشمه مرغاب شرایط اقامت گردشگران نیز مهیا و ظرفیت پذیرش گردشگر این مجموعه تا ۲ برابر افزایش می‌یابد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند