Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@03:12:44 GMT

فریب زرق و برق مدارس لاکچری و گیشه‌ای را نخورید

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۲۰۳۶

فریب زرق و برق مدارس لاکچری و گیشه‌ای را نخورید

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با بیان اینکه با مدارس گیشه‌ای برخورد می‌کنیم، گفت: خانواده‌ها مراقبت کنند و و در انتخاب مدارس فرزندان‌شان به کیفیت و روش‌های آموزشی مدرسه توجه داشته باشند.

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با بیان اینکه با مدارس گیشه‌ای برخورد می‌کنیم، گفت: خانواده‌ها مراقبت کنند و  و در انتخاب مدارس فرزندان‌شان به کیفیت و روش‌های آموزشی مدرسه توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا کمرئی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش در خصوص نظارت بر مدارس لاکچری یا گیشه‌ای، اظهار کرد: ما به دنبال ایجاد کیفیت در مدارس هستیم و معتقدیم مدارس باید از حداقل استانداردها برخوردار باشند و آنچه لازمه یک مدرسه کیفی است از حیث امکانات، منابع، فضای فیزیکی، نیروی انسانی و روش‌های آموزشی در مدرسه‌شان مستقر کنند.

وی ادامه داد: گفته می‌شود کیفیت همه چیز نیست اما بدون کیفیت، هیچ چیز نیست و برای ما کفیت مهم است اما اینکه برند‌سازی‌ها در این جهت ایجاد شود و مدارس خاصی شکل بگیرد که قواعد آموزش و پرورش را به هم‌ بریزد، از نظر ما مطلوب نیست و مطرود است.

کمرئی با اشاره به لزوم برخورد مردم با مدارس گیشه‌ای، گفت: تمام زرق و برق‌ مدارس گیشه‌ای نه به جهت کیفیت آموزشی بلکه به دلیل کسب منابع مالی بیشتر است و ما معتقدیم اولین عامل برای رد این مدارس، خانواده‌ها هستند.

وی افزود: آموزش و پرورش ضمن اینکه اقدامات و تدابیر بازدارنده و اقدامات اصلاحی در خصوص این مدارس انجام می‌دهد، اقدامات ارشادی را هم در توجیه و آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها باید داشته باشد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش تصریح کرد: خانواده‌ها مراقبت کنند و فریب زرق و برق مدارس لاکچری و گیشه‌ای را نخورند و به کیفیت، روش‌های آموزشی و الگوهای تربیتی مدارس توجه کنند.

وی با بیان اینکه بدون مشارکت خانواده ها عملاً قادر نیستیم سیاست‌های تعلیم و تربیت را دنبال کنیم، گفت: مشارکت به معنای دیگری فکری و عاطفی تمام ارکان تعلیم و تربیت است و خانواده اصلی‌ترین رکن تعلیم و تربیت است.

کمرئی تصریح کرد: اگر در جایی مشاهده کنیم که مدارس با توسل به شیوه‌های غیررایج، اقدامات خلاف مقررات را انجام می‌دهند، برخورد می‌کنیم.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003YTi

منبع: فردا

کلیدواژه: مدارس لاکچری آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا در این مراسم سید محمد طباطبایی معاون وزیر و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعریف منظومه جدیدی در وزارت آموزش پرورش با عنوان پرورش فراگیر، گفت: در این منظومه سه شعار محوری ایمان، امید و خردورزی و خودباوری و نشاط دنبال می‌شود.
محمد حسن حبیب الله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تشریح آثار ایشان، هفته معلم را به معلمان مدارس ایرانی مستقر در ترکیه تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر