Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل با اشاره به فعالیت هفت اقامتگاه در این شهرستان گفت: با توجه به استقبال گردشگران از جاذبه های گردشگری این شهرستان 30 مالک خصوصی در بخشهای مرکزی و کویرات خانه های روستایی خود را به اقامتگاه بومگردی تبدیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید نوری افزود: برای ایجاد اقامت گاه های بوم گردی در شهرستان به تناسب نوع بنا، از یک تا پنج میلیارد ریال وام های کم بهره پرداخت می شود.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل با اشاره به به شناسایی بیش از 500 اثر تاریخی در این شهرستان گفت: از میان این آثار 135 اثر تاریخی و معنوی ثبت آثار ملی کشور شده و از این نظر آران و بیدگل در جایگاه دوم شهرستان های استان پهناور و تاریخی اصفهان قرار دارد.
وی کویر بین المللی مرنجاب،سایت تاریخی ویگل،شهر زیر مینی نوش آباد و کارونسرای تاریخی عباسی ابوزیدآباد در کنار بقاع تاریخی امام زادگان را از جمله جاذبه های تاریخی و مذهبی شهرستان بیان کرد و گفت: سالانه حدود 500 هزار گردشگر داخلی و خارجی از جاذبه های طبیعی و گردشگری این شهرستان دیدن کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خانه روستایی اقامتگاه بومگردی آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم