Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین،42 نفر از بسیجیان شهر نایین در قالب اردوی راهیان نور غرب کشور به مناطق غرب کشور جهت بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند. سرهنگ دوم پاسدار مسعود اکبری فرمانده سپاه ناحیه نایین  در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بسیج ضمن تقدیر و تشکر از حوزه‌های مقاومت بسیج خواهر در سطح شهرستان گفت:این اردو‌ها با هدف تجدید میثاق با شهدای عزیزمان، پیروزی حق علیه باطل، آشنایی نسل جوان با جوانمردی‌ها و دلاوری‌های شهدای عزیزمان در دفاع از میهن اسلامی و تقویت روحیه اخلاص، ایثار و شهادت طلبی در بین بسیجیان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نیز انتقال این آموزه‌های ارزشمند به نسل جوان وآشنایی عزیزان از نزدیک با مناطق عملیاتی و لمس کردن گوشه‌ای از سختی‌هایی است که رزمندگان جان بر کف ما در دفاع از این آب وخاک متحمل شده اند صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علی زارعی؛ مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه نایین افزود: بحمداله مرحله‌ی اول این اردو امروز در شهر نایین  و در جوار شهدای گمنام با اعزام تعداد ۴۲ نفر از بسیجیان شهر ستان شروع شد. وی در ادامه گفت: شرکت کنندگان در این اردو ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و عرض ارادت و زیارت شهدا بویژه شهدای گمنام منطقه پرداخته و با شهدا و آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق دوباره می‌کنند و با کمک راویان حاضر در منطقه با شرح عملیات‌ها و وصف حال شهدای دفاع مقدس از جمله شهیدان شیرودی، غلامعلی پیچک، جعفری (شهید پیشرو و پیشتاز)، محسن حاج‌بابا و .. آشنامی شوند. ایشان در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت و قبولی زیارت شرکت کنندگان در این اردو، اظهار امیدواری کرد: راه شهدا، روشنگر راه آینده همه ما بخصوص جوانان عزیزمان است.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: راهیان نور راهیان نور غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در یادواره شهدای گمنام چاراویماق گفت: شهدا ناظر اعمال ما هستند از این رو باید با عمل به وصیت نامه شهدا به رسالت خود که پاسداری از خون آنهاست عمل کنیم.

وی افزود: همه شهدا در راه قرآن، اسلام و امام حسین از بهترین دارایی خود گذشتند وهیچ وقت ملت ایران که پاسدار خون شهدا هستند اجازه نمی‌دهند خون جوانان پاک باختگی پایمال شود.

وی با بیان اینکه مردم به احترام خون شهدا در برابر دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی صبوری می‌کنند خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان ما با شوکت و اقتدار و عزت از حقوق ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی دفاع می‌کنند به برکت خون شهداست.

امام جمعه تبریز صیانت و حراست از امام و ولایت فقیه را وجه مشترک و وجه مشترک وصیت نامه شهدا عنوان کرد و با تجلیل از جوانان مدافع حرم افزود: مدافعان حرم نشان دادند که جوانان امروز کمتر از جوانان اول انقلاب و روز‌های دفاع مقدس نیستند.

 آیت الله آل هاشم درسفر یکروزه خود به چاراویماق باخانواده رزمنده مدافع حرم دیداروتجلیل کردند.

رونمایی از شهیدشاخص بسیج ورزشکار ومدافع حرم شهید شبان گورچین قلعه توسط آیت اله آل هاشم از برنامه‌های دیگر امروز دراین یادواره شهدا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان