Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدحسین مقیمی استاندار تهران طی ابلاغیه‌ای ساعت کاری ادارات را از تاریخ یکم مردادماه اعلام کرد. 

وی اظهار داشت: از تاریخ اول تا نوزدهم مرداد ساعت آغاز به کار ادارات دولتی، دستگاه‌های اجرایی مستقر در تهران و شهرستان‌های استان از ساعت 6:30 است. 

استاندار تهران بیان داشت: برای صرفه‌جویی در مصرف برق لازم است از ساعت 13:30 سیستم‌های سرمایشی در دستگاه‌ها خاموش شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره پایان ساعت اداری گفت: در چارچوب مقررات با توجه به فعالیت سازمان‌ها، برعهده مدیران ادارات و ارگان‌های دولتی است تا ساعت پایان را مشخص کنند. همچنین سازمان‌های خدمات‌رسان از این موارد استثنا هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مناطق گردشگری باغملک در استان خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بهروز فرج الهی با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر فعالیت سامانه بارشی قدرتمند در کشور و از جمله استان خوزستان، همه اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

وی بر برنامه ریزی دقیق و اقدام به موقع برای جلوگیری از هرگونه خسارت مالی و جانی تاکید کرد و افزود: شهرداری‌ها باید ستاد بحران داخلی را به صورت مستمر تشکیل داده و تدابیر لازم را برای خروج آب‌ها از طریق کانال‌ها در سطح شهر، مدارس، ادارات و ... انجام دهد.

فرج الهی با تاکید بر تقسیم ادوات دستگاه‌های خدمات رسان از جمله ادارات برق، آب و راهداری در نقاط مختلف شهرستان، ادامه داد: مناطق گردشگری از روز دوشنبه تعطیل شده اند و تا پایان سامانه بارشی اجازه ورود گردشگر به این مناطق داده نمی‌شود و بخشداران و دهیاران باید وضعیت را رصد و مدیریت کنند.

فرماندار باغملک می‌گوید: همه ادارات باید در حالت آماده باش کامل قرار داشته باشند، به ویژه ادارات خدمات رسان تدابیر لازم را برای هر گونه بحران احتمالی بیندیشند تا شهروندان و مسافران دچار مشکل خاصی نشوند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مناطق گردشگری باغملک در استان خوزستان
  • استان کرمان در سال جاری ۴۶۰۰ میلیارد تومان مازاد درآمد داشته است
  • یک روایت کمتر شنیده شده از سوگلی «محمد مصدق»
  • اعلام ساعت کاری ادارات گلستان در ماه مبارک رمضان
  • ۲ هزار دستگاه اتوبوس مسافربری روزانه ثبت ساعت می شوند
  • دستگاه‌ها برای حل مسائل با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند 
  • استاندار زنجان: مدیران دولتی برای حل مشکلات مردم پیش‌قدم شوند
  • مناسب‌سازی محیط و اشتغال معلولان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • دستگاه های دولتی بوشهر به تعهد خود برای استخدام معلولان عمل کنند
  • وعده زاکانی برای تغییر وضعیت ترافیک سال آینده تهران