Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار اظهار داشت: پدیده ریزگردها منحصر به کشورمان نیست و می شود گفت تمامی کشورهای غرب آسیا و بویژه خاور میانه را در بر گرفته است.

وی ادامه داد: متاسفانه سدسازی برخی کشورها بر روی رودخانه ها این پدیده زیست محیطی را تشدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام تاکید کرد: تا وقتی که یک عزم بین المللی برای مقابله با این موضوع در میان کشورهای منطقه شکل نگیرد نتایج ملموسی بدست نخواهد آمد ولی متاسفانه ناامنی های موجود در این کشورها باعث شده این موضع برای انها در اولویت نباشد.

سلیمانی دشتکی گفت: کشورمان در دهه گذشت هتاثیرات مخرب این موضوع را متحل شده و با وجود عزم جدی مسئولان تاکنون نتواسنته ایم در برابر این موضع راهکار عملیاتی داشته باشیم و روز به روز دامنه این پدیده استان های بیشتری را درگیر می کند.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه های مطالعاتی و تحقیقاتی مراکز پژوهشی چون دانشگاه ها در خصوص موضوع گرد و غبار حیاتی است.

استاندار ایلام تاکید کرد: اعتبارات پژوهشی استان ایلام امسال به شکل متمرکز است و مراکز تحقیقاتی و مطالعاتی طرح های خود را برای تایید و تصویب و جذب اعتبار به کمیته گرد و غبار استان ارائه دهند.

کد خبر 4353796

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام گرد و غبار بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد دهه کرامت شیراز یاسوج خرم آباد مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، این مرکز پس از بهره برداری نهایی توان تامین بذر، نهاده و نشای گیاهان دارویی ۷۸۰ هکتار زمین را خواهد داشت.

مزرعه آموزشی و ترویجی، گلخانه تولید نشا، فرآوری گیاهان دارویی شامل عرقیات، اسانس، عصاره و دارو و مزرعه گردشگری از بخش‌های مختلف این دهکده دارویی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»