Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@10:38:26 GMT

توضیحات روابط عمومی مجمع تشخیص درباره یک عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۲۴۹۷

توضیحات روابط عمومی مجمع تشخیص درباره یک عکس

به گزارش جهان نيوز، روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اطلاعیه‌ای، درباره تصاویر مربوط به رای دادن اعضای مجمع در جلسه 30 تیر 97 توضیحاتی ارائه کرد.

در این اطلاعیه آمده است: انتشار برخی از تصاویر از جلسه 30 تیرماه 97، موجب گمانه زنی اشتباه رسانه ها در مورد موافقت و مخالفت اعضای این نهاد با طرح اصلاح قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراها و حضور اقلیت های دینی در شوراهای اسلامی شهر و روستا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لذا به منظور تنویر افکار عمومی به آگاهی عموم مخاطبان ارجمند و مردم عزیز می رساند:

مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه روز شنبه خود، دو دستور اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان را بررسی کرد.

دستور اول مربوط به طرح دو فوریتی مجلس در خصوص تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی سال ۱۳۹۶ کل کشور تا پایان شهریور ماه بود.

با توجه به محدودیت زمانی حضور عکاسان و تصویربرداران رسانه ها در جلسه، ورود همکاران رسانه ای به صحن مقارن با رای‌گیری از اعضای محترم مجمع در مورد دستور اول بود و هیچ یک از تصاویر منتشر شده مربوط به  رای‌گیری برای اصلاح قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا نیست.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی انجمن صنفی کارفرمایی پایگاه های اینترنتی خبری تهران

به گزارش تابناک، آگهی برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن صنفی کارفرمایی پایگاه های اینترنتی خبری استان تهران منتشر شد.

در این آگهی آمده است: بدینوسیله از کلیه اعضای محترم انجمن صنفی کارفرمایی پایگاه های اینترنتی خبری استان تهران دعوت می گردد، در جلسه مجمع عمومی عادی نوبت اول که در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ساعت ۱۰ در محل آدرس خیابان ولیعصر، پارک ساعی، خانه محله ساعی برگزار می گردد حضور بهم رسانند.

دیگر خبرها

  • آگهی انجمن صنفی کارفرمایی پایگاه های اینترنتی خبری تهران
  • آبرسانی به ۱۵ هزار نفر در بخش روستایی به همت خیّران آبرسان
  • خیرین همدانی به ۵۴ روستا آبرسانی کردند
  • بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات امسال کامل نشد/ ادامه بررسی از ۱۵ فروردین
  • توضیحات معاون استاندار تهران در خصوص وضعیت شورای شهر نسیم شهر
  • سرمایه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۷۵ هزار میلیارد تومان می‌شود
  • استقبال رئیس سازمان ثبت اسناد از تصمیم اخیر مجمع تشخیص
  • مدرسه یاری در دستور کار خیران اصفهانی
  • کمال تبریزی مدیران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی کرد
  • زنی که بازگشتش می‌تواند فوتبال ایران را تعلیق کند!