Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@08:52:05 GMT

پیراهن 100 ذوب آهن بر تن شهردار اصفهان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۲۷۱۷

در این دیدار که در دفتر شهردار اصفهان برگزار شد، سعید آذری، خواستار تعامل بیشتر مجموعه بزرگ شهرداری اصفهان با باشگاه ذوب آهن شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به فعالیت‌های بیشمار تیم‌های ورزشی این باشگاه در حیطه قهرمانی آقایان و بانوان، اظهار کرد: باشگاه ذوب آهن سهم زیادی در شور و نشاط جامعه ایجاد کرده و از این لحاظ تعامل بین دو مجموعه می‌تواند نشاط اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باشگاه ذوب آهن، هیچ گاه برای مطالبه گری نزد مدیران استانی و شهری نرفته است، اما بدون تردید این باشگاه نیازمند حمایت مدیران شهری است و باید با دیدگاه متفاوتی به باشگاه و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی آن بنگرند.

آذری همچنین با تقدیر از حمایت‌های مهندس یزدی زاده مدیرعامل کارخانه ذوب آهن، خاطر نشان کرد: بدون تردید تمامی اتفاق‌های خوب که در ورزش ذوب آهن افتاده، حاصل تلاش‌های یک مجموعه بزرگ از هیات مدیره تا پرسنلی است که با تمام وجود خود را وقف ورزش ذوب آهن کرده‌اند.

وی همچنین از تلاش‌های کادر فنی تیم‌های آقایان و بانوان و حمایت هواداران و رسانه‌ها تقدیر و تشکر کرد.

شهردار اصفهان همچنین در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های مدیران باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: ذوب آهن یکی از ریشه دارترین باشگاههای ایران است و امیدواریم همچنان در مسیر موفقیت گام بردارد و شاهد افتخار آفرینی‌های این تیم در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.

دکتر قدرت الله نوروزی با بیان این که ذوب آهن را باید به عنوان یک تیم اصیل اصفهانی شناخت، اظهار کرد: باشگاه‌ها نقش زیادی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تفریحات سالم دارند و باید به خاطر ایجاد این زمینه‌ها، پرورش قهرمانان و کشف استعدادها، از مدیران این مجموعه‌ها تقدیر کرد.

شهردار اصفهان، به حضور "رشید مظاهری" و "احسان حاج صفی" در رقابتهای جام جهانی روسیه اشاره کرد و گفت: مردم اصفهان، با دیدن این بازیکنان در تیم ملی خوشحال می‌شوند و اینجاست که نقش باشگاهها در شور و نشاط اجتماعی را بیش از پیش درک می‌کنیم. باشگاه‌ها می‌توانند زمینه ساز آرامش بیشتر در جامعه و کاهنده معظلات اجتماعی باشند.

در این نشست صمیمانه همچنین "اصغر برشان" عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن و عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، دکتر "نصیر ملت" عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و "احمد جمشیدی" عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن طی سخنانی خواستار تعامل بیشتر باشگاه ذوب آهن با مدیریت شهری اصفهان شدند.

علیرضا نصر،  عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، حبیب الله ناظریان، معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، محمد مهدی رمضانی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و امین کریمیان معاون بازرگانی باشگاه ذوب آهن نیزدراین نشست حضور داشتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان شهردار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار اخیرش در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان که در یک هفته گذشته انجام داد و دو پیروزی به دست آورد، با دو شماره 20 متفاوت در زمین حاضر شد و یک بازیکن تازه وارد پیراهن ستاره خط حمله و غایب تیم را بر تن کند.

به نقل از ورزش سه سردار آزمون در دیدار رفت مقابل ترکمنستان که حضور ثابت در ترکیب تیم ملی داشت و موفق به گلزنی شد، به دلیل آسیب دیدگی در دقایق پایانی نیمه نخست از زمین بیرون رفت و بازی برگشت در عشق‌آباد را از دست داد ولی پیراهن او به یک بازیکن دیگر سپرده شد.

محمد قربانی که برای نخستین بار فرصت بازی ملی پیدا کرده و در ترکیب تیم ایران در مسابقه برگشت مقابل ترکمنستان قرار گرفته بود، با شماره پیراهن 20 که متعلق به سردار آزمون بود، در زمین حاضر شد و در میانه میدان بازی کرد.

قربانی که پس از یک سال و نیم حضور موثر در سپاهان مورد توجه اورنبورگ روسیه قرار گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی راهی این تیم شد، پس از انجام دو بازی و زدن یک گل به اسپارتاک مسکو به اردوی تیم ملی رسید و اولین بازی خود را با پیراهن 20 پشت سر گذاشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888854

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید
  • پخت و توزیع نان صلواتی در میدان امام علی (ع) اصفهان
  • پیراهن تیم ملی عوض شد(عکس)
  • تیزر جالب باشگاه رئال مادرید برای نمایش پیراهن چهارم این تیم / فیلم
  • رونمایی از پیراهن چهارم رئال مادرید در فصل ۲۴-۲۰۲۳ / عکس