Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@23:23:52 GMT

کشف 33 قطعه عتیقه سفالی تاریخی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۲۷۷۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری تعدادی اشیاء قدیمی و عتیقه، ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی و بازرسی از محل مورد نظر 33 قطعه عتیقه سفالی کشف و یک نفر دستگیر شد.
سرهنگ علی پورکاوه با اعلام این خبر  افزود: کارشناسان میراث فرهنگی قدمت این اشیا را 3 هزار و 700 سال و مربوط به عصر آهن اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان کاشان بیش از 7 هزار و 500 سال قدمت دارد و تپه های سیلک در این شهرستان به عنوان نخستین تمدن شهر نشینی شناخته می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان کشف عتیقه سفالی کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اینکه تعداد ۳۱۴ پرونده مسکن برای مشمولین قانون جوانی جمعیت در شهرهای ماکو و بازرگان تشکیل شده است، گفت: برای تعداد پنج خانوار زمین واگذار شده است و در مرحله اول نیز به تعداد ۱۲۴ خانوار زمین واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نادر کاظمی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد خانواده و جوانی جمعیت شهرستان ماکو با بیان اینکه باید تمام مسئولان برای تشویق مردم به سوی جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش کنند، اظهار کرد: برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک عزم ملی نیاز است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۳۱۴ پرونده مسکن برای مشمولان قانون جوانی جمعیت در شهرهای ماکو و بازرگان تشکیل شده است، افزود: برای تعداد پنج خانوار زمین واگذار شده است و در مرحله اول نیز به تعداد ۱۲۴ خانوار زمین واگذار خواهد شد و برای مابقی متقاضیان نیز بعد از تأمین زمین واگذاری انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان ماکو گفت: تعداد ۴۱ پرونده مسکن برای جوانی جمعیت در روستاهای شهرستان ماکو تشکیل شده است.

کاظمی تصریح کرد: برای تعداد پنج خانوار زمین واگذار شده است و به تعداد ۱۱ خانوار نیز تا پایان ماه جاری زمین واگذار خواهد شد و برای مابقی متقاضیان نیز بعد از تأمین زمین واگذاری انجام خواهد شد.

کد خبر 751272

دیگر خبرها

  • ۱۶۹۰ واحد مسکونی اردستان در حال ساخت است
  • برگزاری رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • ثبت روز «روز گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • ثبت وقف جدید ۲۰۰ میلیاردی در کاشان
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان