Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان زنجان گرانی بنزین را شایعه دانست و گفت: مشکلی در خصوص توزیع و کمبود بنزین وجود ندارد. ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ استانها زنجان نظرات

الهیار دشتیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به شایعات اخیر بابت کمبود و گرانی بنزین اشاره و اظهار داشت: مشکلی در خصوص کمبود و یا توزیع بنزین در زنجان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به مردم زنجان اطمینان می‌دهم مشکل بنزین وجود ندارد، گفت: به وفور بنزین در زنجان‌ است و کمبود خاصی وجود ندارد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان زنجان گرانی بنزین را شایعه‌ دانست و گفت: برنامه‌ای برای گرانی بنزین نداریم و فقط شایعه است.

وی با بیان اینکه شب گذشته بنزین حتی دو برابر روزهای معمولی در استان وجود دارد، گفت: مردم نگران‌ نباشند.

انتهای پیام/ ع

R41375/P1494/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار

تین نیوز

با گذشت نزدیک به یک سال از آخرین دور افزایش قیمت بلیت هواپیما، تعیین زمان و میزان تغییر بلیت، بار دیگر به تصمیم ستاد تنظیم بازار موکول شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اردیبهشت ماه سال گذشته بود که به دنبال درخواست شرکت های هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت و در حالی که این شرکت ها درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت را داشتند، با تصمیم ستاد تنظیم بازار، قیمت بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی  به طور میانگین ۲۹ درصد افزایش یافت.

البته مناقشه درباره قیمت بلیت هواپیما به ماه های پیش از این تاریخ برمی گشت؛ زمانی که سازمان هواپیمایی از آذرماه از درخواست ایرلاین ها برای  تغییر بلیت با توجه به افزایش نرخ ارز  خبر داده بود و حتی در برهه ای هم ایرلاین ها با استناد به  آزادسازی نرخ بلیت در قانون پنجم توسعه،  قیمت ها را تغییر دادند؛ اما پس از آن اعلام شد که شرکت ها باید صبر کنند تا افزایش قیمت به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد.

با گذشت نزدیک به یک سال از زمان آخرین تغییرات رسمی در قیمت بلیت هواپیما، این موضوع بار دیگر مطرح شده است و بار دیگر شرکت ها درخواست افزایش قیمت بلیت را دارند و در مواردی حتی به صورت غیررسمی هم افزایش نرخ بلیت از سوی برخی شرکت های هواپیمایی دیده می شود، با وجود این همچون سال گذشته، هرگونه تغییر قیمت بلیت به تصمیم ستاد تنظیم بازار موکول شده است.

در این خصوص محمد محمدی بخش - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری - ۲۰ فروردین ماه درباره  تصمیم گیری برای تعیین قیمت جدید بلیت هواپیما  گفته بود: درباره قیمت بلیت رای دیوان عدالت اداری مبنای تصمیم گیری خواهد بود و منتظر تعیین تکلیف دیوان عدالت اداری هستیم و برای سال ١۴٠٣ قیمت ها تعیین شده که اگر تصویب شد اعلام خواهد شد.

البته پس از آن اخباری مبنی بر افزایش قیمت بلیت هواپیما در فاصله دو هفته ای و تا پایان فروردین منتشر شد، اما سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که این قید زمانی برای تغییر قیمت بلیت صحت ندارد و تصمیم گیری برای قیمت بلیت  منوط به جلسه ستاد تنظیم بازار است.

تغییر قیمت بلیت هواپیما منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار

در این خصوص احسان خاندوزی -وزیر اقتصاد- به تازگی درباره  قیمت بلیت هواپیما،  گفت که هنوز رای دیوان عدالت اداری درباره قیمت گذاری های بلیت هواپیما نهایی نشده و تا زمانی که ابلاغ شود همچنان ستاد تنظیم بازار تصمیم گیرنده اصلی در این زمینه است.

به گفته او، قیمت بلیت هواپیما در شورای عالی بررسی و به ستاد تنظیم بازار ارسال شده است و باید منتظر ماند تا ستاد تنظیم بازار در این زمینه تصمیم گیری کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی
  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • آخرین وضعیت بازار شیرخشک در کشور