Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ با استفاده از وسایل دور ریختنی و ساده، می‌توان یک مشعل مسافرتی پرکاربرد ساخت.

در این مطلب فیلمی از نحوه ساخت این مشعل را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها جذاب ترین ها دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عودت ۱۰ هزار دلار به مسافران در پی آرای صادره ناشی از شکایات

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل برات مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در نشست ستاد تسهیلات سفر که امروز در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی برگزار شد گفت: مجموع بازدید و بازرسی‌های نظارتی ثبت شده طی ایام نوروز در سامانه جانا ۲۵ هزار و ۷۱۲ مورد بوده است که از این تعداد ۱۲ هزار و ۸۲۲ مورد آن متعلق به آمار مراکز اقامتی، ۴ هزار و ۶۴۷ هزار مورد آژانس‌های مسافرتی و سه هزار و ۵۱۶ مورد نیز متعلق به واحدهای پذیرایی بین راهی است.

وی ادامه داد: یک هزار و ۲۳۶ مورد تشویقی داشته‌ایم که از این تعداد ۶۰۳ مورد متعلق به مراکز اقامتی، ۴۳۹ مورد آژانس‌های مسافرتی، ۱۹۴ مورد واحدهای پذیرایی بین راهی بوده است.

برات بیان کرد: تعداد تذکرها نیز دو هزار و ۴۶۵ مورد بوده است. که از این تعداد یک هزار و ۵۴۱ مورد متعلق به مراکز اقامتی بود. تعداد اخطارها نیز ۴۰۷ مورد به صورت کتبی بوده است که بیشتر آن به مراکز اقامتی داده شده است. ۵۴ مورد نیز موارد تعطیل شده را داشته‌ایم که ۵ مرکز اقامتی و ۴۹ آژانس مسافرتی را شامل می شده است.

وی افزود: تعداد گزارش‌های بازرسی مرتبط با نرخنامه نیز سه هزار و ۵۳۰ مورد بوده که در این میان تعداد ۹۲۳ مورد مربوط به برخورد به علت گران فروشی بوده است.

وی ادامه داد: استان‌های تهران، خراسان رضوی و گلستان بیشترین بازدیدهای نظارتی را داشته و استان‌های یزد و آذربایجان شرقی کمترین بازدیدهای نظارتی را در ایام نوروز داشته‌اند و ضعیف عمل کرده‌اند. تعداد بازدیدهای نظارتی از تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ لغالیت ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مقایسه با همین زمان در سال گذشته، ۱۱۳ درصد رشد داشته است. تعداد کل بازدیدهای انجام شده از مراکز تفریحی و فرهنگی که در سامانه جانا ثبت شده هم ۱۱ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۵۲۹ مورد بوده است.

برات بیان کرد: تعداد شکایت و اعتراض واصله از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ نیز ۱۲۴۰ مورد بود که حدود ۹۱ درصد (برابر ۱۱۲۹ مورد) مورد رسیدگی قرار گرفته و پاسخ داده شده است. همچنین مجموعاً ۳۲۳ مورد تقدیر در سامانه ۰۹۶۲۹ ثبت شده است. همچنین ۳۹۰ مورد پرونده در کمیسیون‌های رسیدگی به شکایات مورد رسیدگی قرار گرفته است. بر اساس آرا صادره در مجموع ۲۲ میلیارد و ۹۸۶ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۵۰۰ ریال، ده هزار و ۷۱۴ دلار و ۸۰۲ یورو و سه هزار درم نیز به مسافران عودت داده شده است.

کد خبر 6078965 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دبستان خیرساز در شهرستان مهر
  • ساخت ۵۵ زمین چمن مصنوعی و استخر دانش‌آموزی طی دو سال گذشته
  • عودت ۱۰ هزار دلار به مسافران در پی آرای صادره ناشی از شکایات
  • ایران موفق به ساخت دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک شد
  • ساخت دستگاه آموزشی الکتروهیدرولیک توسط متخصصان داخلی
  • چگونه ارز مسافرتی بگیریم؟
  • صدور ۶۸ موافقت اصولی گردشگری در البرز
  • ساخت مدارس باید مطابق با اقلیم سیستان و بلوچستان باشد
  • پرداخت ۷۱ میلیون یورو ارز مسافرتی به مسافران
  • تاکید آیت الله محامی بر جذب امکانات دولتی در ساخت‌ و ساز مدارس سیستان و بلوچستان