Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@02:08:24 GMT

ایران نایب قهرمان کاراته دانشجویان جهان شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۳۴۷۴

 آخرین روز یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی دانشجویان جهان از صبح امروز (یکشنبه) 31 تیر 1397 به میزبانی شهر "کوبه" در ژاپن پیگیری شد و با برگزاری مسابقات فینال و رده بندی بخش کومیته تیمی، به پایان رسید. در این مسابقات تیم ملی ایران در مجموعه همه‌ی بخش‌های دختران و پسران با کسب یک مدال طلا، 4 نقره و 5 برنز بر سکوی نایب قهرمانی جهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاپن با 10 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت و تیم فرانسه نیز با کسب یک مدال طلا، 2 نقره و 5 برنز در جایگاه سوم جهان قرار گرفت.

تیم کومیته مردان ایران با ترکیب صالح اباذری، مهدی قراری‌زاده، یونس نوروزی، مهدی خدابخشی، مهدی رحیمی‌نژاد، میلاد بهمنی و محمدمهدی قاهری در نخستین گام با حساب 3 بر صفر تیم فرانسه را شکست داد و در مبارزه دوم رو در روی تیم مالزی قرار گرفت که توانست 2 بر صفر از سد این تیم گذشته و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. تیم ایران در مبارزه نیمه نهایی خود نیز موفق شد با نتیجه 3 بر صفر تیم لهستان را از پیش رو برداشته و راهی فینال شود. و به فینال راه یابد. تیم کومیته ایران در فینال این بخش به مصاف تیم ژاپن رفت که با قبول شکست 3 بر یک نایب قهرمان مسابقات شد.

همچنین تیم کومیته تیم زنان با ترکیب آویشن باقری، نفیسه گلشنی، بهنوش نجفی و شبنم واحدی مقابل تیم ایتالیا با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با شکست ایتالیا مقابل فرانسه تیم دختران کشورمان از دور رقابتها کنار رفتند.

اما تیم کاتای پسران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون که پیش از این مقابل تیم ژاپن شکست خورده و راهی دیدار رده‌بندی شده بود، برای کسب مدال برنز رو در روی تیم سریلانکا قرار گرفت که توانست 5 بر صفر این تیم را شکست داده و در جایگاه سوم جهان قرار بگیرد.

ابوالفضل شهرجردی نیز در بخش کاتای انفرادی که پیش از این با شکست دادن رقبایی از چین، مجارستان، اسپانیا و ایتالیا راهی مسابقه فینال شده بود، در فینال با نتیجه 5 بر صفر نتیجه را به "یوهی هوریبا" از ژاپن واگذار کرده و به مدال نقره رسید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جهان ژاپن ایران عنوان قهرمانی مردان فرانسه مالزی نیمه نهایی لهستان زنان ایتالیا اسپانیا کاراته تیم کاراته ایران کاراته دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان