Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه طرح صدور قبوض آنی به شکل آزمایشی در زمستان سال گذشته در شهر محمودآباد اجرایی شد، گفت: در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از مشترکان استان در سه شهر قزوین، تاکستان و محمود آباد قبوض گاز خود را به صورت آنی، یعنی همزمان با مراجعه کنتور خوان و با توجه به قرائت آخرین مقدار مصرف گاز خود دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوشهری افزود: قرائت سریع و دقیق کنتور، از بین رفتن زمان قرائت و تحویل قبوض، کنترل و نظارت بر عملیات کنتورخوانی با استفاده از سامانه GPS، کاهش خطا‌های انسانی قرائت، افزایش مهلت پرداخت قبوض گاز بهاء و اطمینان از توزیع نکردن دیر هنگام قبوض از جمله ویژگی‌های این طرح است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اضافه کرد: مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده پس از دریافت بازخورد‌های لازم از کیفیت اجرایی شدن این طرح و رفع اشکالات احتمالی به تدریج مشترکین سراسر استان قبوض گاز خود را به شیوه آنی دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

صدور قبوش آنی برای ۴۰ درصد از مشترکان استان قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرت الله نیکو با بیان اینکه یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی کشاورزی این استان در سال گذشته به سامانه نوین آبیاری مجهز شده است، افزود: این میزان اراضی کشاورزی در قالب ۴۹ طرح در سطح استان انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین یک هزار و ۹۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی در قالب ۱۳۰ طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در دست اجرا برای سامانه‌های نوین آبیاری است.

به گفته وی استان قزوین رتبه ۱۰ در سطح کشور برای اجرای سامانه‌های نوین آبیاری را به خود اختصاص داده است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح سامانه‌های نوین ابیاری تا کنون بیش از ۶۰ هزار هکتار از اراضی به سنانه نوین ابیاری تجهیز شده است.

نیکو اضافه کرد: تعهد اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در این استان ۳ هزار هکتار است که امیدواریم با تأمین بموقع اعتبار بتوان به این هدف دست یافت.

کد خبر 6087945

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)