Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید محمود نوابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تولید کنندگان در جنگ اقتصادی دشمن، به عنوان افسران و سربازان حوزه اقتصادی در خط مقدم قرار دارند اظهار داشت: در شرایط پیش آمده نیاز به یک اجماع عمومی در سطوح بالا داریم که به دستور مقام معظم رهبری این مهم فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه در این شرایط ویژه هماهنگی لازم بین روسای قوای سه گانه فراهم شده است گفت: در این زمینه ستادی برای رفع مشکلات ناشی از تحریم‌ها تشکیل شده که در این ستاد تصمیم‌گیری‌های لازم برای تسریع در برایند‌های کاری انجام می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تخصیص ۱۳۰۰ میلیارد تومان تشویق‌های صادراتی به تولید کنندگان خبرداد و بیان کرد: این مشوق‌های صادراتی به صورت ۱۰۰ درصد در بودجه امسال تخصیص یافته که به واحد‌های تولیدی صادرات محور، حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌ها، حمل و نقل کالا‌ها و طرح‌های پژوهشی پرداخت می‌شود.

نوایی با بیان اینکه طرح رونق تولید مانند سال گذشته اجراء می‌شود گفت: بانک‌های عامل باید در حوزه تولید کشور بیش از گذشته همراهی کنند چراکه اگر قرار باشد همانند سال گذشته همان نرخ‌های سال قبل و حوزه مالیاتی همه مطالبات وصول و حوزه تامین اجتماعی هم مطالبه گذشته و حال لحاظ کند و همراهی ضعیف شود انتظار نباید داشته باشیم که تولید کنندگان معجزه کنند.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بیان اینکه تولیدکندگان پای کار هستند تصریح کرد: در ۴ ماه نخست امسال بر اساس بررسی‌های انجام سرمایه‌گذاری رشد یافته است.

وی با تاکید بر تشدید مقابله با سوء استفاده کنندگان در حوزه اقتصاد افزود: با کمک استان‌ها و ناظران افتخاری انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اتاق‌های اصناف طرح تشدید بازرسی و نظارت ابلاغ شده که مردم کالای گران نخرند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت از افزایش قیمت کالا و کالا‌های بی کیفیت جلوگیری می‌شود و سامانه ۱۲۴ برای پاسخگویی به مشکلات مردم راه‌اندازی شده است.

نوایی با تاکید بر عبور از گردنه سخت اقتصادی خاطر نشان کرد: امید می‌رود از گردنه سخت اقتصادی فعلی همانند ۴۰ سال گذشته عبور می‌کنیم، ولی در مقابل مشکلات به ویژه مسائل کوچک نباید بی تفاوت باشیم.

انتهای پیام/م

۱۳۰۰ میلیارد تومان مشوق‌های صادراتی در کشور تخصیص یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران

محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه ۱۲ درصد گوشت مرغ موردنیاز کشور در این استان تولید می‌شود، گفت: با توسعه زنجیره مرغ در مازندران، توان صادراتی این زنجیره در استان افزایش خواهد یافت.

او  افزود:استان مازندران قطب تولید طیور کشور به شمار می‌رود و در همه عرصه‌های کشاورزی به عنوان نگین کشاورزی کشور مطرح است، تصریح کرد: زنجیره تولید مرغ یکی از زنجیره‌های مهم در استان مازندران به شمار می‌رود که قابلیت توسعه دارد.

عباس زاده  با اشاره به اینکه زنجیره تامین گوشت مرغ روند رو به رشدی را سپری می‌کند، کفت: مازندران از ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه تولید گوشت سفید برخوردار است به صورتی که بیش از ۵۰ درصد ظرفیت جوجه کشی کشور در مازندران واقع شده و بیش از ۲۷ درصد جوجه یک روزه کشور در استان مازندران تولید می‌شود.

او  با تاکید بر اینکه حدود ۱۲ درصد گوشت مرغ کشور در مازندران تولید می‌شود و این استان در تامین بخشی از نیاز مرغ پایتخت و استان‌های همجوار مشارکت دارد، گفت: در سالجاری با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در جهت افزایش جوجه ریزی در کشور، ظرفیت تولید مرغ در این استان افزایش یافته است و به سمت صادرات گام برداشته شده است.

عباس زاده ابراز امیدواری کرد قابلیت صادرات و گسترش ارسال تولیدات به خارج از کشور در سال‌های آینده با حمایت‌های بیشتر روند پرشتاب تری را بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • تصاویر تلسکوپ فضایی وب از یک سحابی در فاصله ۱۳۰۰ سال نوری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران