Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:09:19 GMT

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون‌های مهارت از فردا

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۳۶۴۳

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون‌های مهارت از فردا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رضا باجولوند، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت این سازمان گفت: توزیع کارت ورود به جلسه سومین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی و آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش  و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در سال ۱۳۹۷  از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه، اول مردادماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، سوم مرداد ماه سال جاری ادامه می یابد.

وی گفت: سومین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و... و سومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال ۱۳۹۷پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی، روز جمعه پنجم مرداد ماه سال جاری  برگزار می شود.

معاون پژوهشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: ۴۶ هزار و ۷۱۵ نفر در سومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی سال ۱۳۹۷ در یک هزار و ۲۳۱ استاندارد آموزشی ثبت نام کرده اند که از این تعداد۲۵ هزار و ۳۴۸ نفر مرد و ۲۱ هزار و ۳۶۷ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

وی ادامه داد:۱۳ هزار و ۲۳۵ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان در ۴۰ استاندارد آموزشی که در مورخ پنجم مرداد ماه سال جاری برگزار می شود،  ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۲۲۵ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور گفت: ۴ هزار و ۶۷۲ نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنایع دستی، فرش و نان و ...در ۹۰ استاندارد آموزشی که در پنجم مرداد ماه سال جاری برگزار می شود، ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۶۰ نفر مرد و ۴ هزار و ۱۱۲ نفر زن هستند.

وی افزود: مرحله کتبی سومین مرحله آزمون سنجش مهارت سال ۱۳۹۷ در حوزه صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و... ) در ۱۳۰ استاندارد آموزشی و همچنین سومین مرحله آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای دو بخش دولتی و خصوصی در سال جاری در یک هزار و ۲۳۱ استاندارد آموزشی به طور همزمان روز جمعه پنجم مرداد ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

باجولوند در خصوص مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: هر آزمون شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، باید از یکم تا سوم مرداد ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیان شرکت در سومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال ۱۳۹۷ (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند، ازیکم تا سوم مرداد ماه سال جاری با مراجعه به سامانهhttp://azmoon.portaltvto.com  و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

این مقام مسئول در سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان محل سکونت خود تماس حاصل کنند.

کد خبر 4353853

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش مهارتی آموزش های مهارتی سازمان فنی و حرفه ای کشور بانک مرکزی ایران تحریم اقتصادی ایران گمرک قیمت نفت ایالات متحده آمریکا جنگ تجاری نیروگاه برق مصرف برق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تعرفه واردات گمرک قیمت دلار بازار ارز دلار اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.

کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال شد.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • آموزش تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ + لینک سایت sanjesh.org
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از فردا
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری از فردا
  • کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه توزیع می شود
  • زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور از روز دوشنبه