Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@15:22:47 GMT

کسب طلای ملیکا میرحسینی در کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۳۷۲۱

کسب طلای ملیکا میرحسینی در کره جنوبی

ملیکا میرحسینی در پنجمین روز تورنمنت بین المللی تکواندوی ججو در کشور کره‌جنوبی، نخستین طلای بانوان ایران را کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تورنمنت بین المللی تکواندو ججو در کره جنوبی از صبح روز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ با حضور ۱۱۳۴ تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی آغاز شده است و فردا به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی بانوان ایران نیز به منظور کسب آمادگی جهت حضور در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، در این مسابقات حضور یافته است.

در روز پنجم این رقابتها تکواندوکاران اوزان ۶۷- و ۷۳- کیلوگرم تیم بانوان به مصاف رقبای خود رفتند که در پایان، ملیکا میرحسینی به مدال طلای این رقابت ها دست یافت اما، کیمیا علیزاده و زینب اسماعیلی با شکست مقابل رقیبان از دور رقابت ها کنار رفته اند.

ملیکا میرحسینی نماینده وزن هفتم(۷۳- کیلوگرم) ایران در نخستین گام "هیون جئونگ هان" نماینده کشور میزبان (کره جنوبی) را 3 بر 2 از پیش رو برداشت، در دور دوم نیز "خالیموا مخرو" نماینده تاجیکستان را با نتیجه 3 بر 0 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در این مرحله "می نا میونگ" دیگر نماینده میزبان را 10 بر 9 شکست داده و به فینال رسید. میرحسینی در مبارزه فینال نیز برابر "تینگ هسیا" نماینده چین تایپه با حساب 11 بر 9 به برتری رسید و ضمن کسب عنوان قهرمانی، نخستین طلای ایران در این مسابقات را کسب کرد.

همچنین در وزن ششم (67- کیلوگرم)، کیمیا علیزاده نخستین مبارزه خود در مرحله یک شانزدهم را با حساب ۸ بر ۲ در مصاف با "وای ئینگ تسانگ" از هنگ کنگ با پیروزی پشت سر گذاشته و راهی مرحله یک هشتم شد. او در این مرحله ۱۷ بر ۲۲ نتیجه را به "یانگ سئو" نماینده کشور میزبان (کره جنوبی) واگذار کرده و از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن ۷۳- کیلوگرم نیز زینب اسماعیلی در نخستین مبارزه خود در مرحله یک هشتم با نتیجه ۵ بر ۷ مغلوب "موخرو" تکواندوکار تاجیکستان شد و از گردونه این مسابقات کنار رفت. ملیکا میرحسینی دیگر تکواندوکار ایران در این وزن است.

اما فردا یکم مرداد و در روز پایانی این مسابقات، دو تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی بانوان در وزن ۷۳+ کیلوگرم، اکرم خدابنده و زهرا پوراسماعیل هستند که به مصاف رقبای خود می‌روند.

مدال آوران:

وزن ۷۳- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی (مدال طلا)

وزن ۴۶- کیلوگرم، مریم ملکوتی‌خواه (مدال نقره)

وزن ۵۷- کیلوگرم، پریسا جوادی (مدال برنز)

حذف شده‌ها:

وزن ۴۹- کیلوگرم، ناهید کیانی

وزن ۵۳- کیلوگرم، الهه شیدایی

وزن ۶۲- کیلوگرم، زهرا شیدایی

وزن ۶۷- کیلوگرم، کیمیا علیزاده

وزن ۷۳- کیلوگرم، زینب اسماعیلی

هدایت تیم ملی تکواندوی بانوان ایران را مهرو کمرانی به عنوان سرمربی، ریحانه فولادی و زهرا حاجی‌وند به عنوان مربی در اختیار دارند. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج؛ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

به گزارش تسنیم، با برگزاری بیستمین حراج حضوری شمش طلای مرکز مبادله ایران، حجم معاملات این تالار طی ۳ ماه از مرز ۲,۷ تن گذشت. حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

امروز چهارم اردیبهشت ماه بیستمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران با خرید ۸۰ کیلوگرم شمش از سوی صنعتگران طلا به پایان رسید. طی دوره حراج بیستم، ۱۹۳ کیلوگرم شمش طلا ویژه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان عرضه شد که در دو بخش عمده و خرد مجموعا ۸۰ کیلو گرم شمش توسط حاضرین خریداری شد.

در این روز، ارزش ریالی هر شمش طلا با عیار ۹۹۵ در هزار، به طور میانگین ۴ میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان بود.

دیگر خبرها

  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج؛ امروز چقدر طلا فروخته شد؟