Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:06:33 GMT

مدیرعامل جدید فولادخوزستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۳۹۳۱

حبیب الله رضایی از اعضای هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان کار را به عنوان مدیرعامل جدید فولاد خوزستان آغاز کرد.

به گزارش ورزش سه، در جلسه ای که امروزدرباشگاه فولادخوزستان برگزار شد حبیب الله رضایی به عنوان مدیریت عامل جدید باشگاه فولاد معرفی شد. 


رضایی پیش از این نایب رئیس ویکی از اعضای باشگاه فولاد بوده و مدتی نیز ریاست هیات فوتبال شهر اهواز را برعهده داشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


فولاد که یکی از باثبات ترین باشگاه های ایران در مدیریت بود بعد از حضور چهره هایی مثل رضاییان و دهکردی حالا چهره های جدیدی را به عنوان مدیر بالای سر خود می بیند. رضایی قبل از اینکه به این سمت منصوب بشود مدیر امور اجتماعی و خدمات شرکت فولادخوزستان بود. 


فولادخوزستان که در سال های گذشته به عنوان یک مدعی وارد رقابت های لیگ برتر می شد حالا از آن قدرت کمی فاصله گرفته اما ممکن است با مدیریت جدید دوباره به آن مسیر قدم بردارد.

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی دیشب برابر بایرن در پست اصلی خود یعنی هافبک دفاعی بازی کرد، ولی در اواخر بازی با بیرون رفتن ناچو و آمدن ادواردو کاماوینگا، به دفاع میانی رفت. در مجموع شوامنی از خوب‌های رئال در تساوی 2-2 بود.

او در مورد نتیجه پایانی گفت: «ما می‌خواستیم برنده شویم و حالا مهم بازی برگشت است که در خانه و مقابل هواداران خواهیم داشت. اول باید کادیز را در لالیگا ببریم و سپس به بایرن فکر خواهیم کرد. نیمه دوم را خوب شروع نکردیم و دو گل به ما زدند ولی رفته رفته بهتر شدیم و تا پایان جنگیدیم. خوشحالم مساوی گرفتیم و حالا در موقعیت خوبی برای بازی برگشت هستیم.»

شوامنی در مورد پست بازی خودش گفت: «مهم کمک به تیم است. من هافبکم ولی اگر مربی بخواهد، هر جای دیگری بازی می‌کنم.»

اهمیت پاس تونی کروس به وینیسیوس روی گل اول: «می‌دانیم که تونی و وینی مهره‌های کلیدی ما هستند ولی ما مجموعه‌ای باورنکردنی داریم. مهم نیست کدام یازده بازیکن بازی را شروع می‌کنند. ما می‌دانیم و باور داریم که بهترین تیم دنیا هستیم. این تفاوت رئال با سایر تیم‌هاست.»

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • روز خلیج فارس با شهنواز 
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید