Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@01:35:34 GMT

قصد داریم به نتایج مسابقات آسیایی هم حمله‌ور شویم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۰۳۹

به گزارش وانانیوز، 

زلاتکو کرانچار در حاشیه تمرین تیم امید، گفت: فکر می‌کنم اقدام بسیار زیبایی از سوی وزیر و رئیس کمیته المپیک است که به تمرین تیم امید می‌آیند و این باعث انگیزه بازیکنان می‌شود و نشان می‌دهد چقدر توجهات بالا است. این دیدار باعث می‌شود من هم بهتر انتظارات مردم را مطرح کنم و نشانه توجه مردم حضور این دو مقام بالارتبه ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه تیم امید قرار است برای اولین بار با بازیکنان زیر 21 سال در بازی‌های آسیایی شرکت کند، گفت: اولین اردوی ما از 25 خرداد آغاز شد. همان زمان باشگاه‌ها هم کارشان را آغاز کردند ما تعداد زیادی بازیکن را آماده کردیم اینکه قرار است با نفرات زیر 21 سال به رقابت‌ها برویم نشان می‌دهد که هدف ما المپیک است، قصد داریم به تجربه این بازیکنان بیفزاییم. اینکه ما مقابل بازیکنانی با سن بالاتر قرار است بازی کنیم دلیلی بر این نیست که به دنبال کسب نتیجه نیستیم بلکه ما قصد داریم به نتایج مسابقات آسیایی هم حمله‌ور شویم.

کرانچار در رابطه با تغییر برنامه قرعه‌کشی بازی‌های آسیایی و اینکه تعدادی از باشگاه‌ها با تیم امید همکاری نکردند، اظهار داشت: فکر می‌کنم این موضوع باعث افتخار باشگاه‌ها است که بازیکنانشان بتوانند در این رقابت‌های بزرگ حضور یابند، اینکه چرا بازیکن ندادند باید از مسئولان باشگاه‌ها سوال کنید و آنها باید مقابل ملت ایران پاسخگو باشند که چرا از حضور در اردوی تیم امید ممانعت کردند.در مورد گروه تیم امید هم بگویم فعلاً ما می‌دانیم که با این حریفان بازی داریم و چیزی که مربوط به من است در گروه دشواری با حضور عربستان، کره‌شمالی و میانمار قرار گرفتیم.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان