Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@22:27:59 GMT

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان میاندرود معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۱۰۲

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان میاندرود معرفی شد

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان میاندرود طی جلسه ای صبح امروز با حضور احمد حسین زادگان، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مازندران معرفی شد.
غلامی که به عنوان سرپرست فرمانداری میاندرود منصوب شد، پیش از این سمت هایی همچون معاون فرماندار شهرستان نکا، رئیس شورای شهر نکا، مدیریت داروخانه 13 آبان و مدیر مرکز اطلاعات دارویی استان مازندران را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این ارسطو قادری به مدت پنج سال از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون سکان فرمانداری میاندرود را در دست داشت که درخواست بازنشستگی کرد.
قادری در این مراسم گفت: مسولان در هر سمتی باید به گونه ای رفتار کنند که انگار آنچه در اختیار آنان است امانتی چند روزه بیش نیست.
وی ادمه داد: مدیران باید مردم و حمایت از برنامه های دولت تدبیر و امید را سر لوحه کار خود قرار داده و اگر چنین توانی ندارند، از منصب خود کناره گیری کنند.
فرماندار سابق میاندرود در این مراسم کارنامه ای نیز از عملکرد دولت تدبیر و امید در این شهرستان ارائه کرد و گفت: امروز می توان به جرات گفت که میاندرود در بسیاری از زمینه ها از جمله آب ، گاز رسانی ، جاده ای و رسیدگی به روستاها هم تراز بسیاری از شهرستانهای دیگر شده است.
سرپرستی جدید فرمانداری با بیان ایکه خدمت به مردم جز بزرگترین آرزوی هر مدیر و مسئولی است،گفت: دشمنان کوردل به دنبال دلسردی مردم از نظام هستند که باید همه نسبت به این موضوع هوشیار باشند.
محمدرضا غلامی تاکید کرد: باید با هم افزایی ،تعامل و وحدت زیر پرچم ولایت تابع سیاستهای دولت باشیم تا سربلند از بحران های سیاسی و اقتصادی عبور کنیم.
وی بیان کرد: مدیران با هر گرایشی نباید اجازه دهند مردم خود را از دولت و نظام جدا ببینند و شرایط به گونه ای شود که مردم و دولت در همه امور در کنار یکدیگر باشند.
گفتنی است جلسه تودیع و معارفه فرمانداران میاندرود با حضور محمدرضاعنایتی مدیرکل سیاسی و امور انتخاباتی استانداری و دیگر مسئولان شهرستانی در محل فرمانداری میاندرود برگزار شد.
7335/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر ۱۳ آبان بازنشستگی تودیع و معارفه شورای شهر فرماندار شهرستان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری دو سوداگر مرگ در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسن براهیمی اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند که در نتیجه ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاساز شده بود را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این خصوص دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، بر آثار جبران ناپذیر قاچاق مواد مخدر و اعتیاد بر خانواده‌ها و به ویژه جوانان تأکید و خاطرنشان کرد: برخورد با مجرمان این حوزه از اولویت‌های اصلی پلیس است و انتظار می‌رود شهروندان اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745238

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • عملیات «وعده صادق» دنیا را تکان داد
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی