Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درخصوص تلاش رسانه های معاند برای جلب مخاطب گفت: نه به عنوان یک بازیگر زن سینمای ایران بلکه به عنوان یک زن ایرانی معتقدم اولین کاری که باید مردم انجام دهند این است که به هیچ وجه شبکه‌های ماهواره‌ای را نبینند.

وی در همین راستا ادامه داد: من علاوه بر اینکه با شبکه‌های ماهواره‌ای مخالفم بلکه بر سر اینکه هیچگاه این شبکه‌ها را نبینم تعصب خاصی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سریال "مردان آنجلس" با اشاره به لزوم تلاش بیشتر تولیدات داخلی برای الگوسازی تاکید کرد: به اعتقاد من نیاز امروز جامعه این است که آثار تصویری ما تبدیل به الگوی جامعه شوند تا نسل نوجوان و جوان بتوانند از آثار، بازیگران و هنرمندان ایرانی خودمان در داخل کشور الگو بردارند. متاسفانه تولیدات تصویری ما بسیار سطحی هستند و نوجوانان و جوانان با این آثار هیچ ارتباطی برقرار نمی‌کنند در نتیجه برخی اوقات شبکه‌های ماهواره‌ای را نگاه می‌کنند.

بازیگر سریال "شرایط خاص" رجوع به تاریخ را بهترین دریچه آگاهی برای زنان ایرانی خواند و اضافه کرد: من فکر می کنم جوانان ما اگر آگاه باشند و کمی به تاریخ و گذشته رجوع کنند می‌بینند که در تمام ادوار تاریخ از همان زمان زرتشت و ساسانیان زنان ایرانی همیشه حجاب داشتند و همیشه به مساله حجاب مقید بودند.

وی ادامه داد: حجاب در اولین گام از درون زن نشات می‌گیرد، حجاب درونی است و از درون انسان می‌جوشد و وقتی این جوشش با پوشش و حجاب بیرونی تلفیق می‌شود ترکیبی بسیار زیبا و دلنشین را در ظاره هر زن نمایان می‌کند.

بازیگر سریال "یوسف پیامبر (ع)"خطاب به دختران ایرانی خاطرنشان کرد: من از دختران ایرانی می‌خواهم کاری را کنند که صلاح خود و جامعه‌شان است، به رسانه‌های مجازی و ماهواره‌ای توجه نکنند. من زندگی در خارج و داخل ایران را تجربه کرده‌ام و با یقین می‌گویم آن چیزی که در این خاک وجود دارد و ما آن را لمس می کنیم هیچ جای جهان نمی توانیم تجربه کنیم.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی

سریال «لالایی» به کارگردانی احمدعلی درویش‌پور و با بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، این روز‌ها آخرین مراحل تصویربرداری را در تهران می‌گذراند. این سریال که قرار است امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود تا آخر اردیبهشت ماه تولید خود را به پایان می‌رساند.

سریال «لالایی» با نقش‌آفرینی فرضیایی، متفاوت از آثاری است که تاکنون از او به عنوان شخصیت عمو پورنگ دیده شده است.

این روز‌ها سریال‌هایی در راه تلویزیون هستند و در عین حال برخی از هنرمندان پیشکسوت تلویزیون هم با اثری جدید، در نمایش‌خانگی حضور دارند، اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای نخستین بار فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد.

سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

منبع: ایرنا

tags # شبکه نمایش خانگی ، عمو پورنگ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • این دهه‌شصتی خبرساز طراح لایحه حجاب است؛ سمت‌های او چه بوده است؟
  • این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • «افتخار به حجاب» + فیلم
  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد
  • کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • منیژه، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود