Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@05:13:28 GMT

یزد عامل شکل‌گیری کریدور خزر تا خلیج فارس است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۱۱۴

یزد عامل شکل‌گیری کریدور خزر تا خلیج فارس است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالهاشم حسن نیا ظهر امروز در جمع معاونان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد و مدیران شهرستانی این اداره با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۲۰ هزار کیلومتر راه در کشور ما وجود دارد، اظهار داشت: در کشور ما همچنین ۳۴۰ هزار ناوگان باری، ۴۵۰ هزار راننده،۸۰ هزار ناوگان حمل و نقل وجود دارد و ۹۰ درصد حمل بار کشور از طریق جاده ها انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شرایط حمل و نقل در کشور ما نسبت به گذشته تغییرات محسوسی داشته است، افزود: امروز رقم بار حمل شده واقعی در کشور به ۱۷۰ میلیون تن رسیده است.

حسن نیا ادامه داد: امروز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یک نظام برنامه ریزی مدونی برای بهبود درآمدهای پایدار برای فعالیت‌های راهداری دارد بنابراین نگاه ما نیز باید مثبت و امیدآفرین باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: گرچه مشکلاتی وجود دارد اما باید تغییرات مثبت را نیز ببینیم زیرا در هر حال با وجود مشکلات است که می توانیم ارتقاء پیدا کنیم و اگر مشکلی وجود نداشته باشد، اصلا رشدی انجام نمی شود.

وی ادامه داد: اگر تحلیل درست و منطقی از اتفاقات رخ داده داشته باشیم، می توانیم به پیشرفت برسیم مثلا همین اتفاقات اخیر که به واسطه درخواست‌های صنفی را نندگان رقم خورد، کارگاهی برای بهره‌مندی از تجربیات و قدم برداشتن در مسیر رفع نیازهای این قشر بود و تنها نباید به نکات منفی آن توجه کرد.

حسن نیا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اهمیت یزد در زمینه حمل و نقل عنوان کرد: یزد در بحث حمل و نقل بسیار حائز اهمیت است و اگر یزد نبود، کریدور حمل و نقل خزر به خلیج فارس شکل نمی گرفت.

وی تصریح کرد: باید کاستی‌ها را شناسایی و جبران کنیم به این اصل باور داریم که اکنون در مسیر درستی قرار گرفته ایم و با ادامه حرکت، به نتایج بهتری نیز دست خواهیم یافت.

کد خبر 4353901

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد دهه کرامت شیراز یاسوج خرم آباد مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعصب حسام نواب صفوی به خاک ایران و خلیج فارس (فیلم)

 

منبع: آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلیج فارس را از نگاه ایستگاه فضایی ببینید/ با شکوه زیباست (فیلم) نام خلیج فارس در نقشه های سنگی ۲۰۰۰ ساله رم (فیلم) گردنه زیبای عشاق در استان هرمزگان (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۸ اسفند
  • هشدار قرمز مواج شدن غرب خلیج فارس
  • سرمایه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۷۵ هزار میلیارد تومان می‌شود
  • خلیج فارس به یک مساله هویتی برای ایرانیان تبدیل شده است
  • (تصاویر) درج نام «خلیج فارس» در تصویر اکانت رسمی ناسا
  • ناسا هم از نام «خلیج فارس» استفاده کرد+عکس
  • درج نام «خلیج فارس» در تصویر اکانت رسمی ناسا از زمین (عکس)
  • تعصب حسام نواب صفوی به خاک ایران و خلیج فارس (فیلم)
  • (عکس) تصویر اکانت رسمی ناسا با استفاده از نام «خلیج فارس»
  • ببینید | تعصب حسام نواب صفوی به خاک ایران و خلیج فارس