Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اسحاقی در گفتگو با مهر با اشاره به توجه جدی ساکنان شهرستانهای جنوبی کرمان به مباحث و شاخص های فرهنگی گفت: سینماهای جنوب کرمان طی سالهای گذشته به دلایلی دچار تعطیلی شده بودند که با اقدامات انجام شده هم اکنون دو سینمای ثابت در شهرهای جیرفت و کهنوج فعال شده اند.

وی تصریح کرد: طی این مدت استقبال از سینماهای کرمان بی نظیر بوده است و ده ها فیلم در این سینماها اکران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود دو سینمای سیار در جنوب کرمان گفت: سعی داریم که این امکان در اختیار تمام مردم قرار گیرد.

اسحاقی ظرفیت صندلی های سینما در جیرفت و کهنوج را در بخش سینماهای ثابت ۷۲۶ صندلی اعلام کرد  و گفت: طرحی با عنوان چهارشنبه های سینمایی نیز در این استان در حال انجام است که سعی می کنیم از ظرفیت های فضاهای فرهنگی برای نمایش فیلم استفاده کنیم.

کد خبر 4353900

منبع: مهر

کلیدواژه: سالن سینما فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد دهه کرامت شیراز یاسوج خرم آباد مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف بیرجند حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    این برنامه ها   از ساعت ۲۱ الی ۲۳ شب در شهرهای ماکو، شوط و پلدشت بطور همزمان با اجرای مسابقه برای کودکان و بزرگسالان، اجرای موسیقی های سنتی و محلی،‌ برگزاری استنداپ کمدی و تئاتر  برگزار شد.
از ابتدای نوروز ۱۴۰۳ تا ۵ فروردین حضور مسافران نوروزی در این منطقه و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری چشمگیر بوده و به اذعان مسئولین نسبت به سال های گذشته رشد داشته اشت.

منطقه آزاد ماکو از مناطق گردشگر پذیر کشور است که با فرهنگ، تاریخ، طبیعت و هنر خود چشم های زیادی را خیره کرده و در ایام نوروز مسافران و مهمانان را برای داشتن لحظه آرامش در سفر بسوی خود فرا می خواند.
همه ساله مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور مقصد سفر نوروزی شان منطقه آزاد ماکو است و با حضور در این منطقه از جلوه های طبیعی، جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی آن لذت می برند.
مجموعه های تاریخی و گردشگری، زیبایی های طبیعی و کوه های سر به فلک کشیده، آبشارها و چشمه های خروشان، ماکو را به منطقه ای جذاب و دیدنی تبدیل کرده و بازدید از این جاذبه های گردشگری و تاریخی، خاطره ای خوش را برای آنها به همراه دارد.

 

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»  
  • استقبال چشمگیر قمی‌ها از فیلم‌های نوروزی در سینما «بازار شهر»
  • راه‌اندازی کاروان شادی نوروزی در کرمان + تصاویر
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو
  • استقبال از مهمانان نوروزی در نوروزگاههای عشایری خوزستان
  • سینماهای ایران در این تاریخ‌ها تعطیل است