Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در درگیری مسلحانه بامداد روز (شنبه) در مرزهای شهرستان مریوان بین گروه های تروریستی و معاند با نیروهای نظامی کشورمان، 11 نفر شهید و هشت نفر نیز زخمی شدند.

به همین منظور  حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در اموربین الملل با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، یاد این شهدا را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین امیر عبداللهیان در صفحه توییتر خود نوشت:

"ما سینه زدیم، بی صدا باریدند از هر چه که دم زدیم، آن‌ها دیدند ما مدعیانِ صفِ اول بودیم از آخر مجلس شهدا را چیدند. یاد و خاطره ١١ شهید حمله تروریستی مرزی مریوان (٣٠ تیرماه ٩٧) گرامی باد. ایران اسلامی به شما افتخار می‌کند. بی تردید پاسخ مدافعان امنیت مرزی پشیمان کننده خواهد بود."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینستاگرام ورزشکاران حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۹۲ فلسطینی در ۲۴ ساعت/ افرایش شمار شهدا به ۳۱ هزار و ۶۴۵ تن

وزارت بهداشت غزه امروز (یکشنبه) از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم غزه به ۳۱ هزار و ۶۴۵ نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه «الجزیره»، وزارت بهداشت غزه در یکصد و شصت و سومین روز از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۹۲ نفر شد و ۱۳۰ زخمی نیز برجای گذاشت.

در این بیانیه آمده است: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به منطقه نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۱ هزار و ۶۴۵ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۳ هزار و ۶۷۶ تن اعلام کرد.

این وزارتخانه در ادامه اعلام کرد که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده است که به دلیل تجاوزات مستمر صهیونیست‌ها، نهادهای امداد رسان قادر به انتقال آنها نیستند.

کد خبر 737008

دیگر خبرها

  • شهادت ۸۱ فلسطینی دیگر در غزه/ افزایش شمار شهدا
  • گیلان ۶۲ یادمان شهدای گمنام دارد/ مزار شهدا پاتوق قشر خاکستری باشد
  • فرماندار رشت:ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • گرامیداشت بانوی فعال حقوق بشر آمریکایی توسط رئیس مجلس ترکیه
  • گرامیداشت بانوی فعال حقوق بشر آمریکایی دتوسط رئیس مجلس ترکیه
  • شهادت ۹۲ فلسطینی در ۲۴ ساعت/ افرایش شمار شهدا به ۳۱ هزار و ۶۴۵ تن
  • سالروز بمباران شهرستان شازند توسط رژیم بعث عراق
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • کمیسیون SEC ایلان ماسک را به تلاش برای «تحریف» تحقیقات در مورد تملک توییتر توسط وی متهم کرد