Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد لطفی صبح امروز در نشست با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تبریک آغاز هفته ملی مهارت به نقش مهم مهارت‌آموزی پرداخت واظهار داشت: یکی از دستگاه‌هایی که زمینه ساز اشتغال در سطح کشور است سازمان فنی و حرفه‌ای است که با برگزاری دوره‌های آموزش زمینه ایجاد مهارت آموزی برای اشنغال را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیته امداد نیز در راستا ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت اقدام به عقد تفاهم نامه مهارت آموزی با سازمان فنی و حرفه‌ای کرده که طی دو سال گذشته شاهد اقدامات مناسبی در این بخش هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: اقدامات این دو مجموعه در مهارت آموزی و ایجاد اشتغال موثر بوده که سبب شد در سال گذشته حدود ۴۵ درصد از آموزش‌های مورد نیاز مددجویان کمیته امداد در سازمان فنی و حرفه‌ای استان بوشهر ایجاد شود که بخش عمده آن با ارائه تسهیلات مالی ارزان قیمت منجر به ایجاد اشتغال شده است.

لطفی خاطر نشان کرد: وجود امکانات مناسب در مجموعه سازمان فنی و حرفه‌ای در بخش دولتی توانسته است نیاز‌های مهارت‌آموزی مردم و به خصوص مددجویان این نهاد را فراهم کند.

وی تصریح کرد: مجموعه توانمند سازمان فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، قادر به ارائه خدمات مناسبی برای مددجویان این نهاد است و آماده‌ایم ضمن شناسایی افراد تحت پوشش که قادر به مهارت آموزی هستند زمینه ساز معرفی آن‌ها به کارگاه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای ایجاد کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: در سال گذشته در مجموع پنج هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان بوشهراقدام به مهارت اموزی از مراکز فنی و حرفه‌ای استان کردند.

انتهای پیام/م

بیش از ۵ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد استان مهارت‌آموزی شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال کمیته امداد بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، این واگذاری همزمان با سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان