Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه کروات مدعی شد که سرمربی تیم ملی کرواسی از سه تیم آسیایی از جمله ایران پیشنهاد همکاری دریافت کرده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، زلاتکو دالیچ که با مبلغی کم توانست کرواسی را به مقام دوم جام جهانی روسیه برساند حالا مشتریان زیادی دارد.

 سایت jutarnji در همین خصوص خبر داد که این مربی کروات مورد توجه تیم‌های آسیایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق ادعای این سایت، دالیچ از سه فدراسیون ایران، ژاپن و ازبکستان پیشنهاد دریافت کرده و ظاهرا از نظر مالی پیشنهاد ایران و ژاپن چشمگیر‌تر است.

پیش از این برانکو سرمربی کروات پرسپولیس هم مطالبی مبهم درباره احتمال حضور دالیچ در ایران مطرح کرده بود و این در حالی است که مدیران فدراسیون ایران تاکید دارند که تا جام ملت‌های آسیا سرمربی تیم ملی کی روش است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دالیچ تیم ملی ایران کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که از روز گذشته با شایعات پیرامون نیمکت تراکتور و طرح اسامی جدید، واکنش منفی شدیدی از سوی هواداران تراکتور به وجود آمده، این باشگاه اطلاعیه جدیدی را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: مذاکرات باشگاه ⁧تراکتور⁩ برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزء گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند.

این در حالی است که چند روز پیش زنوزی و نصیرزاده سرمربی بعدی تراکتور را خارجی دانستند اما در این اطلاعیه اشاره خاصی به ملیت سرمربی نشده است.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم