Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@06:26:47 GMT

مسئولین مربوطه انتقام خون ۱۱ جوان کُرد را بگیرند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۲۲۶

مسئولین مربوطه انتقام خون ۱۱ جوان کُرد را بگیرند

ماموستا برجسته اهل سنت سنندج گفت : مسئولین مربوطه انتقام خون ۱۱ جوان کُرد را بگیرند و پاسخی قاطع به نفهمی مزدوران استکبار بزنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا امین راستی ماموستا برجسته اهل سنت در گفتگو با خبرنگار کردتودی، اقدام جنایاتکارانه تروریست ها را به شدت محکوم کرد و گفت: ما مسلمانان متحدتر از گذشته پشتیبان نظام و رهبری هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی گفت: این عملیات تروریستی در مریوان، حادثه‌ای دلخراش بود و قلب تمام مسلمانانی که پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، را ناراحت کرد.

 

 


وی افزود: تروریست‌ها به دنبال این هستند که پیشرفت و ترقی نظام جمهوری اسلامی و امنیت و آسایش را بر هم زنند و تنها راه مقابله خود را این چنین حملات می دانند که این چنین اقداماتی به شدت محکوم است چرا که  کشت و کشتار و خون ریختن مسلمانان و افرادهای بی‌گناه خلاف دین اسلام است.

 

 

 به گفته ی ماموستا راستی،  نیروهای سپاه در عملیات تروریستی مریوان به دشمنان نظام ثابت کردند که حاضرند برای حفظ امنیت، شرف، آبرو، ناموس، آب و خاک کشور و اقتدار نظام جان خود را از دست بدهند.

 

 

ماموستا راستی تاکید کرد : مسئولین مربوطه انتقام خون ۱۱ جوان کُرد را بگیرند و پاسخی قاطع به نفهمی مزدوران استکبار بزنند.

 

 

وی یادآور شد: جنایت دشمنان بی پاسخ نخواهد ماند و به زودی دست انتقام الهی سران جنایتکار این اقدام ناجوانمردانه را به سزای اعمالش خواهد رساند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته باشگاه استقلال به یک هلدینگ مطرح واگذار شد و بلافاصله بعد از این اتفاق شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه دهان به دهان چرخید، اما واقعیت این است که فعلا امکان تغییرات مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد.

نکته اول اینجا است که مدیریت فعلی باشگاه استقلال باید تمامی اسناد و مدارک و میزان بدهی‌های این باشگاه را بر آورد کرده و در قالب گزارش به مسئولان هلدینگ مربوطه ارائه کند که این موضوع زمانبر است. از طرفی دیگر این هلدینگ باید نمایندگان خود را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کند تا اهلیت آن‌ها از مراجع مربوطه تائید شود و این موضوع نیز نیازمند زمان است.

همچنین با توجه به اینکه تا پایان مسابقات لیگ برتر ۶ هفته باقی مانده است اگر قرار بر تغییرات باشد بعد از پایان مسابقات لیگ برتر این اتفاق رخ خواهد داد؛ ضمن آنکه قطعا یکی دو عضو با سابقه ورزشی در هیات مدیره یا حتی برای مدیرعاملی این باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • از فعالیت تبلیغی علیه نظام تا تشویق نسل جوان به فساد و فحشا
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • معرفی بیش از ۱۰۰ واحد مختلف به مراجع قضایی استان
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • ۵ کاروان اهل سنت از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می شوند