Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@09:16:31 GMT

دفاع کلوپ از ولخرجی لیورپول!

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۲۳۶

یورگن کلوپ که دو سال پیش از انتقال ۸۹ میلیون پوندی پل پوگبا به منچستریونایتد انتقاد کرد و حتی گفت در صورتی که پرداخت چنین مبالغی عادی شود از مربیگری فوتبال کنار می شود، حالا پس از پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیون پوند در این تابستان و جذبآلیسون برزیلی با مبلغ ۶۷ میلیون پوند عنوان کرده نظرش نسبت به دو سال پیش تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کلوپ به نقل از اسکای اسپورت گفته:

هر کاری که لازم باشد برای موفقیت لیورپول می کنم. دو سال پیش زمانی که از رقم انتقال پل پوگبا انتقاد کردم فکرر نمی کردم در این مدت اینقدر اوضاع عوض شود. دو سال پیش ۱۰۰ میلیون پوند رقم دیوانه کننده ای بود. مشکل این است که مردم و رسانه ها هر حرف مزخرفی که قبلا زده باشیم را از یاد نخواهند برد! من در آن موقع  نظرم را گفتم و حالا نظر دیگری دارم. اینکه نظرتان را تغییر دهید بهتر از این است که اصلا نظری نداشته باشید.

برای تقویت تیم و جذب بازیکنان باکیفیت باید خرج کرد. ما به اینکه بقیه مردم راجع به ما چه چیزی فکر می کنند اهمیتی نمی دهیم. منچستریونایتد هم به نظر مردم اهمیت نداد و پوگبا را خرید. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال رسانه لیورپول یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح

لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح روی بازیکن ژاپنی رئال سوسیداد دست گذاشته است.

به گزارش ایسنا، اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های درباره جدایی این ستاره مصری از قرمزپوشان آنفیلد زیاد شود.

سایت لیورپول اکو مدعی شد که لیورپول برای جایگزینی صلاح روی تاکفوسا کوبو دست گذاشته است و در تلاش است تا این بازیکن را در تابستان جذب کند.

کوبو سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد. او اکنون در رئال سوسیداد بازی می‌کند و در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و توانسته ۷ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد.

البته جدایی یورگن کلوپ لیورپول شاید باعث شود که صلاح در تیم بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح