Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، خانمی در مقابل قاضی گل آور رئیس شعبه ۲۶۴ مجتمع قضایی خانواده گفت: همسرم بسازبفروش مشهوری بود و درآمد مناسبی داشت به طمع کار کمتر و پول زیادتر به قاچاق موادمخدر روی آورد و در اولین قاچاقش از وی حدود ۱۵ کیلوگرم شیشه کشف شد که به اعدام محکوم شده است.
 
اکنون هفت سال از زندانی شدنش می‌گذرد و من دیگر تحمل سختی‌های زندگی را ندارم و درخواست طلاق دارم و می‌خواهم مسئولیت دو فرزندم را نیز به خانواده همسرم واگذار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این خانم در حالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: هم خانواده خودم و هم خانواده همسرم از من خواسته اند که صبر کنم، ولی دیگر طاقتم سرآمده و نمی‌توانم ادامه دهم چرا که همسرم پیش از زندانی شدن تمام اموال و املاکش را به نام خانواده خودش کرده است و من به پرستار فرزندان با حقوق ماهیانه بسیار کم تبدیل شده ام.
 
قاضی گل آور پس از شنیدن درخواست زن و بررسی مستنداتش پرونده را به داوری ارجاع داد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست برج ساز قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۴ زندانی جرایم غیر عمد به همت خدام الرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   همزمان با ایام میلاد کریم اهل بیت (ع)؛ حضرت امام حسن مجتبی (ع) جمعی از دلدادگان به ساحت مقدس این امام کریم و بخشنده، با اهدای کمک‌های مالی خود موجبات آزادی چهار تن از زندانیان جرایم غیر عمد را که پدر خانواده هستند فراهم کردند تا در این ایام مبارک به آغوش گرم خانواده بازگردند.

این اقدام خداپسندانه به همت بانوان خادمِ مشغول به خدمت در بخش کفشداری‌های حرم مطهر رضوی و با جمع‌آوری مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال و مشارکت ستاد دیه خراسان رضوی انجام شد.

 

 

دیگر خبرها

  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین
  • آزادی ۴ زندانی جرایم غیر عمد به همت خدام الرضا
  • واکنش رائفی‌پور به قتل حجت‌الاسلام اکرمی در ماهشهر
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • ۴ زندانی جرایم غیر عمد همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت (ع) آزاد شدند
  • مسمومیت شدید جوان مشهدی در پی بلع مواد مخدر
  • بدترین عید زندگی مسعود پزشکیان
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر