Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:14:46 GMT

قرعه‌کشی مجدد بازی‌های آسیایی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۲۵۱

قرعه‌کشی مجدد بازی‌های آسیایی

با ورود دو تیم فلسطین و امارات بازی های آسیایی اندونزی در رشته فوتبال دوباره قرعه کشی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز حمید استیلی مدیر تیم امید در این باره به خبرنگاران گفت: قرار است فردا باتوجه به حضور این دو تیم جدید قرعه کشی مجددی انجام بگیرد. تیم فوتبال ایران پیش از این با عربستان، میانمار و کره شمالی همگروه شده بود که ممکن است در قرعه کشی جدید در گروه ساده تری قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولان فدراسیون فوتبال امیدوارند تیم ایران با عربستان همگروه نشود چراکه حساسیت های این بازی مانع از روند جوانگرایی و استفاده از بازیکنان زیر 21 سال در تیم امید می شود.  تیم امید ایران که حق دارد با بازیکنان زیر 23 در این تورنمنت شرکت کند، دو سال سن ورودی را پایین آورده و همه بازیکنان تیم امید زیر 21 سال سن دارند که این مساله کمک می کند نسل جدیدی در فوتبال ایران شکل بگیرد.


حمید استیلی به عنوان مدیر و زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی بیشترین بار اجرایی و فنی تیم را در دست دارند و این تصمیم سخت را باتوجه به هدفگذاری آینده در بازی های المپیک 2020 اتخاذ کرده اند.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن

نایب قهرمان دو دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا به فینال هفدهمین دوره این رقابت‌ها راه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت.

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

تایلند به لطف برتری در این بازی، به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد و از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان