Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@12:33:41 GMT

علل افزایش تعداد گردشگران اسکاتلند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۳۵۴

علل افزایش تعداد گردشگران اسکاتلند

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، منطقه خراسان و به نقل از نیوز، طی سال 2017 هزینه‌های گردشگری تقریبا یک چهارم (23 درصد)  افزایش یافته است.
افزایش تعداد گردشگران اروپایی 1.9 میلیون در سال  2016 بوده که این میزان در سال 2017 حدود 17 درصد افزایش داشته است.

هزینه‌های بازدیدکنندگان از اروپا نیز 36 درصد و به میزان 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 میلیارد پوند افزایش یافته است.اما در سراسر انگلستان تعداد بازدیدکنندگان اروپایی یک درصد افزایش داشته و هزینه‌ها نیز یک درصد کاهش یافته است.

دولت اسکاتلند عوامل افزایش محبوبیت گردشگری اسکاتلند را مجموعه تلویزیونی Outlander، کمپین‌های دیجیتالی VisitScotland  ، رویدادهای تاریخی، میراث و باستان شناسی اعلام کرده است.

فیونا هیزلپ  وزیر گردشگری اسکاتلند گفت: این آمارها نشان می‌دهد که طی سال 2017، تعداد گردشگران خارجی و گردش مالی در اسکاتلند  رونق داشته که خبر خوبی در صنعت و اقتصاد این کشور است.

وی در ادامه افزود: گردشگری یکی از مهمترین صنایعی است که موجب اشتغال 207 هزار نفر شده و در نتیجه موجب اقتصاد محلی و شهرت بین‌المللی شده است.

Malcolm Roughead  مدیر اجرایی  VisitScotland گفت: این ارقام، برای گردشگری اسکاتلند قابل توجه هستند.برنامه‌های مبتکرانه، کمپین‌های دیجیتالی خلاقانه و محتوای آن به بازدیدکنندگان امکان دسترسی بیشتر نیز داده است.

گردشگری، مهم‌ترین بخش اقتصاد اسکاتلند بوده  که موجب تاثیرات بسیاری در صنعت، جامعه، اشتغال و رشد اقتصادی شده است.  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان

ولی جهانی، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: از ابتدای سفر‌های نوروزی تاکنون بیش از هزار گردشگر خارجی از کشور‌های مختلف وارد این استان شده اند.

او افزود: در این مدت شهر‌های آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندر انزلی به ترتیب بیشتر مورد استقبال این گردشگران قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از افزایش ۳۰ درصدی ورود گردشگران خارجی به این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گفته جهانی، این گردشگران در طول اقامت خود در استان گیلان در اقامتگاه‌های رسمی زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان اقامت داشتند.

او با بیان اینکه سطح اشغال تخت‌های واحد‌های اقامتی در طول سفر‌های نوروزی به بیش از ۱۰۰ درصد رسید، تصریح کرد: این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از استان گیلان است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی گیلان همچنین گفت: افزایش موزه‌های تخصصی، مرمت و بازدید از بنا‌های تاریخی، برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال و ... در افزایش این بازدید‌ها تأثیر بسزایی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی