Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق تحت تاثیر زلزله دقایقی قبل در تازه آباد کرمانشاه خبر داد.

مصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: به دنبال وقوع زمین لرزه 5.9 ریشتری در تازه آباد استان کرمانشاه موضوع به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان کرمانشاه اعلام شده و بلافاصله تیم‌های ارزیاب به مناطق متاثر از زلزله اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این منطقه در نزدیکی شهرستان سرپل ذهاب قراردارد، گفت: تا شعاع ٤٠ کیلومتری از کانون این زمین لرزه حدود ٤٠ هزار نفر در ٣١٨ روستا زندگی می‌کنند؛ اما تا کنون گزارشی از خسارات احتمالی این زلزله به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام امداد و نجات زلزله كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️آتش نشانان بندرعباس به مناطق سیل زده شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند

به گزارش خبرآنلاین، «محمد امین لیاقت»، رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: پس از بارندگی‌های اخیر در جنوب کشور و جاری شدن سیلاب و بروز مشکلات فراوان ناشی از آن برای هموطنان این مناطق،چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ ۱۸نفر آتش نشان بندرعباسی به همراه یک دستگاه مینی بوس و تجهیزات کامل نجات، چند دستگاه موتور پمپ تخلیه آب، البسه و لوازم و تجهیزات انفرادی و غواصی عازم چابهار شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897776

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • زلزله در دورتموند: ضربه غیرمنتظره از واتسکه
  • اعزام اولین گروه از زائرین کرمانشاه به عمره مفرده، پس از ۹ سال وقفه
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • افشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در برخی مناطق غزه
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک
  • ️آتش نشانان بندرعباس به مناطق سیل زده شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند
  • اعزام ۹۰ دانش آموز جوانرودی به مناطق عملیاتی