Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛  افتخاری،  با اشاره به میزان رضایت نماینده فدراسیون جهانی اسکی از پیست های ایران گفت: در بازدیدی که «روبرتو پاریسی» نماینده ویژه فدراسیون جهانی اسکی از دیزین انجام داد، وضعیت این پیست برای تایید مجدد مطلوب بررسی شد و میزان رضایت نماینده فدراسیون جهانی از امکانات این پیست موجب شد تا پس از این بازدید، پیست اسکی دیزین مورد تایید قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از تایید پیست دیزین، بازدید از پیست اسکی فندقلو اردبیل در دستور کار قرار گرفت و با توجه به اینکه این پیست برای نخستین بار باید مورد تایید قرار می گرفت، نماینده فدراسیون جهانی اسکی، بازدیدی مفصل و کارشناسی شده از آن به عمل آورد. در این بازدید مشخصات فیزیکی و شرایط اولیه پیست مورد تایید قرار گرفت، اما برای تایید نهایی یک سری نکاتی به فدراسیون اسکی کشور تذکر داده شد. با رعایت آیتم های مورد نظر نماینده فدراسیون جهانی اسکی، تایید پیست فندقلو هم انجام می شود و ما آماده برگزاری میزبانی مسابقات بین المللی می شویم.
او در زمینه رویدادهای مهمی که می شود در این پیست ها میزبانی کرد، اظهار داشت: زمانی که فدراسیون جهانی اسکی تایید نهایی پیست را صادر کند، مسابقات مختلفی در دستور کار قرار خواهیم داد و درخواست میزبانی مسابقات قهرمانی جهان را نیز به فدراسیون جهانی اسکی می دهیم و این امر رونق گردشگری ورزشی در ایران به دنبال خواهد داشت.
افتخاری با بیان اینکه تمام مشخصات پیست های ایران که مورد فدراسیون بین المللی اسکی قرار گرفته در سایت این فدراسیون موجود است، گفت: در شرایط کنونی پیست های اسکی کشور بیشتر از هر ورزش دیگر مورد توجه گردشگران داخلی قرار می گیرد، اما برای جذب توریست خارجی در حوزه ورزش، لازم است تجهیزات این پیست ها به روز شوند. در تلاشیم با مجهز کردن پیست ها و تقویت زیر ساخت آنها، توسعه گردشگری ورزشی به ویژه در رشته اسکی را در دستور کار قرار دهیم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: توریسم ورزشی رییس فدراسیون اسکی ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم

ورزشکاران و اهالی روستای گوروی در شهرستان بشاگرد از تجهیز نشدن زمین ورزشی روستا به چمن مصنوعی، به وسیله اداره کل و رزش و جوانان استان گلایه دارند.

به گفته شهروند خبرنگار، ساخت این زمین ورزشی از سال ۹۶ به صورت مشارکتی آغاز شد و با وجود تکمیل آن، هنوز چمن مصنوعی ندارد.

رئیس اداره فنی و نظارت بر اماکن ورزشی هرمزگان علت تکمیل نشدن این طرح را مصوب نشدن بودجه در چند سال گذشته عنوان کرده و گفت: خوشبختانه سال گذشته بودجه تکمیل این طرح مصوب شده و اکنون در مرحله عقد قرارداد است.

مسیحی افزود: پس از عقد قرارداد نهایت تا ۲ ماه آینده، چمن مصنوعی خریداری و نصب می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی درگذشت + سوابق
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۸ اردیبهشت
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم