Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@09:03:29 GMT

وقتی جانی دپ هواداران را غافلگیر می‌کند + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۵۳۷

وقتی جانی دپ هواداران را غافلگیر می‌کند + عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضور جانی دپ در قسمت دوم «جانوران شگفت‌انگیز» از آغاز جنجالی بود. این بازیگر در جریان جدایی از امبر هرد متهم به کتک زدن همسرش بود.

همین کافی بود که در جریان جنبش حمایت از حقوق زنان در برابر خشونت و آزار جنسی با انتقادات بسیاری روبه‌رو شود و بسیاری از حضور او در فیلم ابراز نارضایتی کنند اما در جریان جشنواره کمیک‌کان او روی صحنه حاضر شد و با تشویق هوادران فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندلوالد» روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دپ که در این فیلم نقش شخصیتی منفی به نام گلرت گریندلوالد را بازی می‌کند در نشست پرسش‌وپاسخ فیلم کنار دیگر ستاره‌های فیلم حضور پیدا نکرد اما با گریم شخصت گریندلوالد روی صحنه آمد و سخنان جالبی به زبان آورد.

او با تشکر از تشویق‌های حاضران گفت:‌ «مایی که برای آزادی و برای راستی زندگی می‌کنیم زمانی می‌رسد که برخیزیم و جایگاهی که حق ما است در جهان به دست آوریم.»

در پایان سخنرانی جانی دپ نور صحنه خاموش شد و او در تاریکی فرو رفت و صحنه را ترک کرد.

در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندلوالد» جانی دپ کنار ادی ردمین که در فیلم نخست نقش اصلی را بازی کرده بود بازی می‌کند. جود لا دیگر ستاره فیلم است که در نقش دوران جوانی آلبوس دامبلدور مشهور ظاهر می‌شود.

منبع:‌ هالیوودریپورتر / ۲۱ جولای

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهارمین قسمت از مجموعه انیمیشن «من نفرت‌انگیز» طبق برنامه‌ای که کمپانی ایلومینیشن اعلام کرده قرار است تیر ماه امسال به صورت جهانی اکران شود، انیمیشن محبوبی که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و از مورد انتظارترین آثار انیمیشنی سال جدید است. 

کریس رناد کارگردانی این قسمت از انیمیشن «من نفرت انگیز» را برعهده داشته و قسمت چهارم با تهیه‌کنندگی کریس ملداندری و نویسندگی مایک وایت ساخته شده است. استیو کرل، کریستن ویگ، پی‌یر کافین، میرندا کازگرو و استیو کوگان نیز به عنوان صداپیشه در این فیلم حضور داشتند.

اما چیزی که امروز نام این انیمیشن را سر زبان‌ها انداخت تیزر خلاقانه‌ای بود که از آن منتشر شد. این تیزر کوتاه با حضور نیکولا یوکیچ (ستاره صربستانی تیم بسکتبال دنور ناگتس) و با داستانی خاص به انتشار درآمد.

در این تیزر یوکیچ، ستاره اروپایی NBA روبروی تراپیست خود نشسته و در رابطه با شباهتش با شخصیت اصلی انیمیشن «من نفرت‌انگیز» یعنی «گرو» صحبت می‌کند. شباهتی که باعث شده یک سورپرایز در زندگی این بسکتبالیست به وجود بیاید و مهمان‌های ناخوانده‌ای با او همراه شوند.

این تیزر به واسطه ایده خلاقانه و جذابش خیلی زود بین علاقه‌مندان به انیمیشن و دوستداران بسکتبال دست به دست شده و توجهات زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

تیزر «من نفرت‌انگیز 4» را در ادامه تماشا کنید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • وقتی خوان ریکلمه در نقش لیدر هواداران بوکاجونیورز ظاهر می شود / فیلم
  • خشم بارسایی‌ها: گل سالم ما را قبول نکردند (عکس)
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • حسن زاده: بحرین غافلگیرمان کرد / کار را سخت کردیم
  • کاپیتان تیم ملی ایران: بحرین غافلگیرمان کرد/ کار را سخت کردیم