Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@09:25:57 GMT

ظرفیت استخدام دستگاه‌های اجرایی کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۵۹۶

ظرفیت استخدام دستگاه‌های اجرایی کاهش یافت

مشاور عالی سنجش آموزش کشور از کاهش ظرفیت استخدام دستگاه‌های اجرایی به ۱۸ هزار و ۱۹۸ نفر خبر داد.

به گزارش صدای ایران از ایلنا، حسین توکلی درباره ظرفیت استخدام دستگاه‌ها در پنجمین دوره آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: برای شرکت در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور برای سال ۱۳۹۷ تعداد ۴۲۷ هزار ۷۰۱ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۶۸ هزار ۳۲۶ نفر زن و ۱۵۹ هزار و ۳۷۵ نفر مرد بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارت دیگر ۶۲/۷۴ در درصد ثبت نام کنندگان زن و ۳۷/۲۷ درصد شرکت کنندگان مرد هستند.

وی ادامه داد: پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور برای ۹ دستگاه اجرایی در صبح روز جمعه ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۷ برای ۴۲۷ هزار و ۷۰۱ دواطلب در ۱۳۹ شهرستان و ۲۳۴ حوزه امتحانی مطابق برنامه زمانی پیش‌بینی شده برگزار شد. از تعداد ۴۲۷ هزار و ۷۰۱ دواطلب ثبت نام کننده تعداد ۳۶۶ هزار ۱۷۰ در جلسه آزمون حاضر و تعداد ۶۱ هزار ۵۳۱ نفر در جلسه آزمون غیبت داشته‌اند و به عبارت دیگر ۸۵/۶۱ درصد از داوطلبان در آزمون حاضر و ۱۴/۳۹ درصد داوطلبان غایب بودند.

توکلی بیان کرد: از تعداد ۳۶۶ هزار و ۱۷۰ نفر حاضر در جلسه آزمون تعداد ۲۳۳ هزار و ۶۱ نفر زن و ۱۳۳هزار و ۵۰۹ نفر مرد بوده‌اند. به عبارت دیگر ۶۳/۵۴ درصد حاضرین زن و ۳۶/۴۶ درصد آنان مرد بودند.بر اساس ضوابط اعلام شده از طریق برگزاری پنجمین آزمون مشترک فراگیر برای جذب ۱۸ هزار و ۱۹۸ نفر در ۹ دستگاه اجرایی شامل ۱۰۰ نفر برای سازمان اوقاف و امور خیریه، ۴۵ نفر برای وزارت امور اقتصادی و دارایی، ۱۳۸ نفر برای سازمان شیلات ایران، ۲۷۰ نفر برای وزارت راه و شهرسازی، ۷۲ نفر برای سازمان دامپزشکی کشور، ۲۰۰ نفر برای سازمان حفاظت از محیط زیست، ۱۵ نفر برای بیمه سلامت ایران، ۱۷ هزار و ۳۴۷ نفر برای وزارت آموزش و پرورش و دو نفر برای سازمان نفوس و مسکن صورت می‌گیرد.

مشاور عالی سنجش آموزش کشور در پایان اظهار داشت: بدیهی است بعد از هماهنگی با سازمان اداری و استخدامی کشور تاریخ اسامی فهرست معرفی شدگان برای شرکت درسایر مراحل گزینش اعلام می‌گردد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دستگاه اجرای سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش تابناک، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پاسخ به سوال تابناک مبنی بر اینکه با توجه به عدم ظرفیت مودم‌های داخلی پوشش گسترده فیبر نوری چگونه قرار است دنبال شود پاسخ داد: تنها یک درصد از مودم‌های تولید داخل ظرفیت ساپورت فرکانس‌‌های 5 و 6 مگاهرتز را ندارند. به عبارتی تعداد کل مشترکانی که از این مودم‌ها استفاده می‌‌کنند نهایت 500 هزار نفر است.

وی ادامه داد: ضمن آنکه در حال حاضر قرادادهایی با شرکت‌های تولیدکننده مودم امضا شده است که در راستای ارتقا کیفیت مودم‌های تولیدی اقدام کنند و در صورتی که چنین روندی پیگیری نشود برای رفع نیاز کشور واردات را از سر خواهیم گرفت. چراکه رضایت مردم در اولویت ما است.

زارع‌پور تصریح کرد: همچنین قرار است با دارندگان فیبر نوری قراردادی امضا شود که بر اساس آن بخشی از نیازهای کشور در سال 1403 تامین شود. لازم به ذکر است که مودم‌های بی‌کیفیت در کشور کم نیستند و اقدامات اینچنینی صرفا در راستای بهبود شرایط موجود است. 

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور