Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به زمین‌لرزه امروز در استان هرمزگان گفت: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است و دو فروند بالگرد‌ و 8 دستگاه آمبولانس اورژانس در مناطق زلزله‌زده هرمزگان در حالت آماده باش هستند.

پیرحسین کولیوند، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به وقوع زمین لرزه 5.7 ریشتری صبح امروز در استان هرمزگان اظهار کرد: ساعت 09:34 صبح امروز زمین لرزه‌ای در عمق 8 ریشتری زمین به وقوع پیوست که این زلزله دو پس‌لرزه (بزرگترین ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ ریشتری) نیز در شهرستان رویدر داشت

وی افزود: تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شده و پس از بررسی حادثه شهر لار و 13 روستا تابعه بدون صدمات جانی و فقط ترک جزیی دیوار دو منزل مسکونی در روستای هرمود عباسی و ریزش کوه در منطقه شب گزارش شد و همچنین در شهر رویدر و 12 روستا تابعه خسارت مالی و صدمات جانی ناشی از زلزله گزارش نشده است.

کولیوند با اشاره به استقرار 10 تیم ارزیاب، 8 دستگاه آمبولانس و 2 فروند بالگرد در این منطقه گفت: با توجه به وقوع پس‌لرزه در مناطق فوق همه پایگاه‌های اورژانس و مراکز درمانی در آماده باش به سر می‌برند.

انتهای پیام/4044

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله «روداب» سبزوار خسارتی نداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی رهنمافر اظهار کرد: چند گروه ارزیاب از جمعیت هلال احمر سبزوار و بخشداری روداب از نخستین لحظات پس از وقوع این زمین لرزه در منطقه حضور یافته و وضعیت منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

فرماندار سبزوار افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی از گروه‌های اعزامی، خوشبختانه این رخداد هیچ گونه خسارتی در منطقه برجای نگذاشته است.

گفتنی است؛ این زلزله ساعت ۲ و ۳۹ دقیقه بامداد امروز در عرض جغرافیایی ۳۵.۷۹ شمالی و طول جغرافیایی آن را ۵۷.۴۹ شرقی در عمق ۶ کیلومتری زمین در ۳۱ کیلومتری شهرهای روداب و ششتمد و ۵۰ کیلومتری سبزوار روی داد.

کد خبر 6082348

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در روداب سبزوار/زلزله خسارتی نداشت
  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • زلزله «روداب» سبزوار خسارتی نداشت
  • زلزله ۵.۶ ریشتری در ترکیه / آنکارا هم لرزید
  • زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند / دامغان هم لرزید
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند
  • زلزله ۵.۶ ریشتری شمال ترکیه را لرزاند
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان