Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@21:43:50 GMT

تشریح وضعیت تیام و جپاروف توسط فتحی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۴۶۲۱

سرپرست باشگاه استقلال پس از بررسی اوضاع تیم فوتبال این باشگاه در ترکیه به تشریح وضعیت آبی پوشان در آستانه شروع هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیرحسین فتحی که برای سرکشی به اردوی تیم فوتبال استقلال راهی ترکیه شده بود در خصوص شرایط این تیم گفت:  به ترکیه رفتم و تیم را از نزدیک دیدم، شرایط استقلال در حال حاضر خوب است و بازیکنان تمرینات خوبی را برگزار کردند و امیدوارم تیم بتواند شروعی پرقدرت در لیگ داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص وضعیت جباروف و تیام هم گفت: با این دو بازیکن صحبت های خوبی را انجام دادیم و به توافق دست پیدا کرده ایم و قرار است فردا به تهران بیایند و پس از نشستی که با آنها برگزار می کنیم قراردادشان را نهایی کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص وضعیت روزبه چشمی هم افزود: من تازه به تهران رسیدم و هنوز وارد باشگاه نشدم. تلاش می کنم امروز عصر جلسه ای را با این بازیکن برگزار کنم تا او هم به تمرینات آبی پوشان اضافه شود.

فتحی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود علی نظری جویباری جانشین توفیقی خواهد شد، گفت:  چنین چیزی صحت ندارد. من به همکارانم اعتماد دارم و توفیقی به کارش ادامه خواهد داد.

وی در پاسخ به این پرسش که قرار است ستار همدانی جانشین نصرالله عبداللهی شود، ادامه داد: این موضوع هم صحت ندارد و من نمی دانم این صحبت ها از کجا سرچشمه می گیرد. ما همه تلاش می کنیم تا استقلال شروعی پرقدرت در لیگ داشته باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: در ترکیه با شفر چندین بار جلسه برگزار کردم، صحبت های خوبی بین ما رد و بدل شد. او از شرایط راضی است و ما هم تلاش می کنیم تا خواسته های او را اجابت کرده تا بتوانیم همراه با هوادارانمان و حمایت  پیشکسوتان فصل موفقی را آغاز کنیم.

منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش خوزستان با بیان اینکه ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند گفت: امتحانات نهایی در ۱۰۰۰ حوزه و ۴۰ منطقه آموزشی در سطح استان برگزار می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله حبیبی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن امتحانات نهایی گفت: امتحانات نهایی امسال از اهمیت خاصی برخوردار است و در آینده و سوابق تحصیلی دانش آموزان نقش ایفا می کند.

وی با بیان اینکه 140 هزار دانش آموز در امتحانات نهایی شرکت می کنند، افزود: امتحانات نهایی در 1000حوزه و  40 منطقه آموزشی در سطح استان برگزار می شود.

حبیبی با اشاره به اینکه فضای مناسبی در بخش های مختلف حوزه‌های امتحان نهایی فراهم شده است، گفت: برای ایجاد آمادگی در دانش آموزان امتحانات شبهه نهایی در روزهای گذشته برگزار شد تا مقدمه ای برای شروع امتحانات نهایی باشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه سوالات امتحان نهایی سوالاتی مفهومی هستند و معیار اصلی امتحانات کتاب درسی خواهد بود، عنوان کرد:  نتایج امتحانات شبه نهایی را رصد و این نتایج را به دانش آموزان اعلام خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: جامعه مدیون معلم است و بدون شک، معلم جایگاهی مقدس است و در همین راستا برنامه های هفته معلم امسال به صورت ویژه و متفاوت خواهد شد.

حبیبی با بیان اینکه جشنی متفاوت از هر سال با کمک استانداری و دستگاه اجرایی در مرکز استان برگزار خواهد شد، افزود: بنا داریم این جشن بزرگ را روز 18 اردیبهشت در یک مرکز شهر اهواز ویژه فرهنگیان برگزار کنیم و یک شب متفاوت و به یادماندنی را برای همکاران و خانواده های آنها رقم بزنیم. 

وی با عنوان اینکه معلمان برگزیده و نمونه استان در 12 اردیبهشت به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام خواهند شد، افزود:  دیدار با علما و نماینده محترم رهبر انقلاب در خوزستان از دیگر برنامه های هفته معلم است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس سراسر استان گفت: 14 معلم نمونه خوزستانی نیز در مراسمی استانی تقدیر خواهند شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه 103 هزار نو آموز در پایه اول ثبت‌نام خواهند کرد، افزود: 59 پایگاه سنجش سلامت نوآموزان در حال انجام فرآیند سنجش سلامت هستند.

وی با عنوان اینکه سنجش سلامت در 13 زمینه غربالگری انجام می گیرد افزود: شرط ورود به پایه اول و ثبت نام کتب درسی سنجش سلامت دانش آموزان است که باید هرچه سریعتر انجام شود. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • پشت صحنه تازه ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما | تصاویر
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • عبور «مست عشق» از هفت خان