Web Analytics Made Easy - Statcounter

تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 31 تیر 97)، توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار جلوگیری از واگذاری دو شرکت مجتمع صنعتی اسفراین و شرکت لوله‌گستر اسفراین به دلایل اجتماعی و همچنین خاص بودن این تکنولوژی در شرایط تحریم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد سالک نماینده مردم اصفهان در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر نیرو خواستار اجرای مصوبات شورای عالی آب شد و عنوان کرد:‌اجازه ندهید بحران آب شرب و آب کشاورزی به فتنه آب تبدیل شود.

محمد قومی و علی‌اکبر کریمی نمایندگان  مردم پاکدشت و اراک در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توجه لازم به مسائل اقتصادی و معیشت مردم و جلوگیری از گرانی شدند.

پروانه مافی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر دفاع عنوان کرد که علت عدم اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در حوزه معاونت‌های وزارت دفاع چیست.

عزیز اکبریان و محمدجواد کولیوند نمایندگان مردم کرج در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار صدور دستور برای حل مشکل مالی مؤسسه مالی و اعتباری البرز ایرانیان و پرداخت مطالبات مردم از سوی بانک کشاورزی شدند.

فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات در تذکری به وزیر نیرو عنوان کرد که خاموشی برق امروز به دلیل خاموشی برنامه شماست چرا ظرفیت نیروگاه‌ها را افزایش ندادید تا عرضه و تقاضا هماهنگ شود.

محمدرضا ملک‌شاهی‌راد نماینده مردم خرم‌آباد در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار پیگیری آزادی بی‌قید و شرط اسدالله اسدی دیپلمات سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نماینده مردم اقتصاد اصفهان کشاورزی فتنه مسائل اقتصادی گرانی نماینده مردم تهران وزیر دفاع قانون وزارت دفاع جهاد کشاورزی برق وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آلمان اصفهان اقتصاد رئیس جمهور فتنه کشاورزی وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، بابک مومنی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران منصوب شد. 

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست ها و برنامه های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام های موثر بردارید.

توفیق شما را از درگاه خداوند منان خواهانم."

دیگر خبرها

  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • تاکید مجدد ماکرون بر طرح اعزام نیرو به اوکراین
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران