Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- بيش از 50 تن از فرهنگيان مشهد به منظور ابراز ناخرسندي از راي ديوان عدالت اداري مبني بر حذف فوق العاده ويژه، ارتقاي شغلي و رتبه بندي از پاداش پايان خدمت کارمندان دولت روز يکشنبه به استانداري خراسان رضوي مراجعه کردند.

يکي از معاونان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوي در اين زمينه به خبرنگار ايرنا گفت: اعتراض فرهنگيان به خاطر ضربه اقتصادي فراواني است که به واسطه اين تصميم به آنان وارد مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي که خواست نامش فاش نشود افزود: پيش از اين همکاراني که در ادارات کار مي کردند بين دريافت فوق العاده ويژه و ارتقاي شغلي يکي را انتخاب مي کردند و ساير همکاران نيز صرفا از رتبه بندي و ارتقاي شغلي بهره مي گرفتند.
وي اظهار داشت: با راي ديوان عدالت اداري اين موارد به رغم اينکه تا پيش از اين در کسورات فيش حقوقي محاسبه مي شده است، در پاداش پايان خدمت همکاران اعمال نخواهد شد.
معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوي با بيان اينکه هنوز حذف اين موارد از پاداش بازنشستگي کارکنان به ادارات کل اعلام نشده است گفت: اشکال عمده اين راي ديوان عدالت اداري اين است که همکاراني که سال گذشته به رغم پايان دوره خدمت خود با هدف کمک به نظام آموزش و پرورش ،يک سال استمرار خدمت قبول کرده اند، امسال اين مبلغ را دريافت نمي کنند حال آنکه سال گذشته مي توانستند اين مبلغ را که بيش از 150 ميليون ريال است دريافت نمايند.
وي افزود: وزارت آموزش و پرورش به دنبال اصلاح اين موارد است.
به گفته وي امسال حدود پنج هزار نفر از فرهنگيان در خراسان رضوي بازنشسته مي شوند.
7496 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات

یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) بابت اتفاقات رخ داده در جریان برگزاری انتخابات این فدراسیون به دیوان عدالت اداری شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) با وجود ابهامات باعث شد یکی از نامزدهای ریاست، موضوع را از طریق دیوان عدالت اداری پیش ببرد.

مهدی گودرزی رئیس پیشین این فدراسیون که یکی از نامزدهای انتخابات بود در اعتراض به چگونگی انتخاب اعضای کمیسیون‌ ورزشکاران و همچنین موارد و ابهامات دیگر مدارک خود را جمع‌آوری و آن را به دیوان عدالت اداری تحویل داده است.

او در جریان این انتخابات اعتراض خود را اعلام کرد و در نهایت پنج رأی به دست آورد. با این وجود گودرزی شکایت خود را ارائه کرده است.

با این شرایط باید دید تکلیف این فدراسیون چه می‌شود و آیا انتخابات باطل خواهد شد یا خیر.

در این انتخابات محمدکاظم حججی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • خبر مدیرعامل تامین‌اجتماعی درباره سن بازنشستگی/ متوسط سن بازنشستگی چه تغییری کرد؟
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به چند سال رسید؟
  • متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات