Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم زیر 23 سال بسکتبال ایران در مسابقات جام ویلیام جونز در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش ایران آنلاین، امروز (یکشنبه) در آخرین روز این دوره از مسابقات، تیم ایران با نتیجه 70 بر 63 مقابل تیم بلو ایگلز فیلیپین به پیروزی رسید.
شاگردان «فرزاد کوهیان» در کوارترهای اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 15 بر 14، 23 بر 11 و 16 بر 13 حریف خود را شکست دادند و فقط کوارتر دوم را با امتیاز 25 بر 16 به حریف خود واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این نتیجه تیم زیر 23 سال ایران با 15 امتیاز و به دلیل شکست در مسابقه رو در رو مقابل گلوبال اسپورت کانادا، پس از این تیم در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.
ایران در این مسابقات هفت بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و فقط مقابل نماینده کانادا شکست خورد.
مسابقات بسکتبال جام ویلیام جونز از 23 تا 31 تیر در چین تایپه برگزار شد و تیم «ب» ایران به مصاف تیم هایی از کانادا، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لیتوانی، فیلیپین و دو تیم از کشور میزبان رفت.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار

طرفداری | تیم ملی فوتبال جوانان در بازی تدارکاتی شکست خورد.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران عصر امروز در یک بازی تدارکاتی مقابل بزرگسالان هوادار قرار گرفت که این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم لیگ برتری به پایان رسید.

شایان ذکر است اردوی جوانان زیر ۲۰ سال تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد که تمرینات منظمی برای آماده سازی هرچه بیشتر استعدادهای فعلی حاضر در اردو منظور شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • حریف استقلال نمی‌خواهد هت‌تریک کند!
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • اندونزی پس از 68 سال یک رویا دارد
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند