Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از معرفی نفرات برتر سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش ‏و ‏تعاون استان خبر داد.‏

به گزارش ایلنا از ساری و به نقل از روابط عمومی اداره کل، ابوعلی مهدی زاده گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش و ‌تعاون ‌استان مازندران در دو گروه خواهران و برادران در رشته ‌های « قرائت- ترتیل- حفظ 10 جزء ، حفظ 20 جزء- حفظ کل ‌ومفاهیم ‌‌» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نفرات برتر که در این دوره مقام اول استانی را کسب ‌کردند به وزارت متبوع اعلام و به مرحله نهایی (کشوری ‌‌) راه ‌یافتند.‌

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات 56 نفر آقا و 43 خانم شرکت داشتند، ‌افزود: این مسابقات طی سه روز در ساختمان ‌شهید خالپور اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.‌

مهدی زاده در ادامه اسامی نفرات برتر قرآنی سال 97 مازندران در رشته‌های مختلف به ترتیب از اول تا سوم را اعلام کرد.‌

‌*معرفی نفرات برتر

‌**رشته قرائت تحقیق برادران: اسماعیل فرصتی از جویبار، محمد زمانی عادل تقی پور از ساری-محمودآباد، زین العابدین خدا ‌کرمی محمودآباد بترتیب اول تا سوم شدند.

‌**رشته قرائت تحقیق خواهران: فاطمه خیراندیش از بابل، سیده نرگس میرناصری از آمل، فرشته شعبانی از ساری رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.

‌** رشته قرائت ترتیل برادران: مهدی تاجور از ساری رتبه اول،اسماعیل ابراهیم نژاد از چالوس رتبه دوم و مهدی تهرانی از محمودآباد رتبه سوم را کسب نمودند.

‌** رشته قرائت ترتیل خواهران: راضیه رحیمی از بابل، فرناز الیاسی، نرگس عرب خزاعلی اول تا سوم شدند.

‌** رشته مفاهیم برادران: حسن قاسمی از نور رتبه اول، ستار زال نژاد از چالوس رتبه دوم و آقایان قربانعلی ابراهیمی پاچی و سید قاسم سیدی، ‌جابر محسن زاده ‌و اسماعیل ابراهیم نژاد، سید مهدی اسماعیلی رتبه سوم را کسب نمودند.

‌** رشته مفاهیم خواهران: حدیقه یزدانی فر از نور اول،خدیجه عشوری و زینب روحی رتبه دوم و خانم ها فاطمه خداجو- سمیه سعیدی رتبه سوم را کسب نمودند.

‌** حفظ کل برادران : مجتبی محسنی از بابلسر رتبه اول

‌** حفظ کل خواهران: فاطمه نظری از بهشهر، صدیقه زراعتگر از ساری، ام البنین کاوه از ساری اول تا سوم شدند.

‌** حفظ20 جزء برادران: محمد محسنی از بهشهر رتبه اول

‌** حفظ20 جزء خواهران: افسانه از خانجانی،فاضله شکیبا از نکا، راضیه صادقی از بهشهر اول تا سوم شدند.

‌** حفظ10 جزء برادران : محمد حسن کاظمی از ساری

‌** حفظ10 جزء خواهران ‌:شهربانو رنجبر از بهشهر رتبه اول، فاطمه شکیبا از نکا دوم، سکینه واحدیان از ساری مقام سوم را کسب نمودند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر اداره کل تعاون کار و رفاه استان مازندران جامعه روابط عمومی قرآن کریم نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از شرکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی بهار در بهار این شرکت خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان و خانواده‌های آن‌ها برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی در آیین افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: بدون شک مسیری که قرآن کریم برای زندگی ترسیم می‌کند، مستحکم‌ترین مسیر برای زندگی است و جامعه، خانواده، اقتصاد، فرهنگ و سیاستی که بر پایه قرآن بنا نهاده شود مستحکم خواهد بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1403 با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: شعار امسال بر ضرورت تقویت تولید و اقتصاد ملی با استفاده از قدرت مردم تأکید دارد و پروردگار متعال در آیه 277 سوره بقره بر اهمیت‌ایمان، عمل صالح، نماز و زکات تأکید دارد که همه این موارد می‌تواند به تقویت اقتصاد و تولید کمک کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به ارزش والای خدمت به جامعه و مردم که سرلوحه کار کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی است افرود: مطابق قرآن کریم، خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد؛ پس با خدمت و کمک به همدیگر می‌توان به رضایت الهی و لذت‌های جاودان آخرت رسید.

محمودی با اشاره به برگزاری مسابقات مقدماتی بهار در بهار با حضور نماینده رسمی شرکت ملی گاز ایران در شرکت گاز استان افزود: در این دوره از مسابقات 325 نفر از همکاران و خانواده‌های‌ ایشان در بخش‌های قرآن کریم، اذان، نهج البلاغه، مفاهیم، عکاسی، خطاطی و قصه گویی به رقابت می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: مسابقات قرآنی بهار در بهار هرساله در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر گسترش مفاهیم و فرهنگ قرآن کریم، با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان، خانواده‌ها و جوانان و ارتقای سطح معلومات و آموزه‌های قرآنی در شرکت‌های تحت مدیریت شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات