Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شیرین طغیانی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار داشت: برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در شهریورماه سبب تسریع در اجرای طرح پیاده روسازی چهارباغ شده است.

وی بیان داشت: پروژه کفسازی چهارباغ عباسی با توجه به هزینه‌های مالی، اجتماعی و کالبدی که دارد، به شدت نیازمند نظارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اگرچه برای اصفهان اهمیت بسیاری دارد اما شاید تعجیلی که در چهارباغ برای آن ایجاد کرده‌ایم موجب کاهش کیفیت اجرا شده باشد و ممکن است چهارباغ و کیفیت اجرای طرح اهمیت بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه ورود زود و جدی شهردار و شورای شهر بر طرح پیاده روسازی چهارباغ خواهد توانست جلوی برخی از عجله کاری ها را در بخش طراحی، مصالح و اجرا بگیرد، ادامه داد: به نظر می‌رسد کیفیت اجرا و کیفیت مصالح در این پروژه پایین است.

طغیانی بیان داشت: پروژه پیاده‌ روسازی چهارباغ هزینه‌های اقتصادی، محیط زیستی و اجتماعی زیادی را به شهر تحمیل کرده و باید نظارت بر روی اجرای آن در دستور کار ویژه شهردار قرار گیرد.

امتناع از ایراد نطق به خاطر عدم تاثیرگذاری در اجرای طرح ها در شهرداری

شریعتی نیا، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی حاضر به ایراد نطق خود نشد زیرا معتقد است این اقدام، هیچ فایده ای ندارد و هر چه تاکنون گفتیم و قانون تدوین کردیم شهرداری کار خود را انجام می دهند.

وی بیان داشت: یادم افتاد به آن روایتی که گفته بودند «فلانی حرف‌های خوبی می‌زند. گفتند کسی عمل هم می‌کند؟ پاسخ دادند نه! گفتند پس حرف‌هایش باد هواست».

شریعتی اعلام کرد: امروزه هیئت رییسه شورای شهر اصفهان و شهرداری با این عملکرد که تنها خوب حرف می زنند اما عمل نمی کنند در برخی زمینه‌ها تنشی بزرگ را بر شورا و شهرداری تحمیل می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تذکر اینکه در صورتی که شهرداری به نطق های اعضای شورا اعتنایی نکند طبق قانون عمل خواهم کرد، گفت: این آخرین تذکر من است و بعد از این طبق قانون عمل خواهم کرد و بعد از این همه تذکر کتبی و شفاهی هیچ مقامی حق اعتراض نخواهد داشت.

کد خبر 4353958

منبع: مهر

کلیدواژه: پیاده راه چهارباغ عباسی شهرداری اصفهان شورای شهر اصفهان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد دهه کرامت مشهد شیراز یاسوج خرم آباد مجلس شورای اسلامی بیرجند سانحه تصادف حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکل اینترنت در روستاها

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها گفت: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن نایبی عصر امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه یکی از پرتلاش‌ترین شوراها در دوره کنونی، شورای روستاها هستند، اظهار کرد: با وجود اینکه اعضای شورا خداپسندانه فعالیت می‌کنند، یکی از چالش‌های شورای بخش مرکزی، مدیریت نامطلوب برخی مدیران است و این موضوع سبب اجحاف در حق شورا شده است.

وی با اشاره به اینکه از مشکلات موجود در بخش مرکزی استان اصفهان آگاه هستیم، اما مصوباتی در شورا تصویب شد که تأثیر به‌سزایی در رفع مشکلات داشت، افزود: امیدوار هستیم مصوبات تعیین شده در شوراها پیگیری و اجرایی شود، سعی‌مان بر این است تا این مصوبات تا دهه فجر اجرایی شود تا شرمنده مردم نشویم.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها با بیان اینکه در بعضی از روستاها اینترنت وجود ندارد و دانش‌آموزان مجبور هستند برای شرکت در کلاس‌ها و امتحانات به یکی از کتابخانه‌های شهر مراجعه کنند، عنوان کرد: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته برخی مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 750169

دیگر خبرها

  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است