Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@18:32:15 GMT

تکمیل طرح تعریض پل ناجیان شوش  

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۵۳۵۹

تکمیل طرح تعریض پل ناجیان شوش  

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عدنان غزی، فرماندار شهرستان شوش گفت: طرح تعریض پل شهید ناجیان که ارتباط 40 روستای بخش فتح المبین را در غرب رودخانه کرخه در شهرستان شوش برقرار می کند اردیبهشت ماه سال گذشته آغاز شد.

وی افزود: طبق بازدید صورت گرفته عملیات تعریض این پل به پایان رسیده و تنها روکش آسفالت آن باقی مانده است که اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح 80 میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غزی بیان داشت: پیش بینی می شود پل ناجیان حداکثر ظرف مدت یک ماه آینده زیر بار ترافیک قرار گیرد.

فرماندار شوش عنوان کرد: روند احداث پل روستای زعن را که ارتباط شهر فتح المبین و 10 روستای این بخش را برقرار می کند مطلوب است و تلاش می شود این پل که نقش مهمی در حمل و نقل اهالی بخش فتح المبین دارد امسال تکمیل شود.

غزی در خصوص جاده حرم تا حرم نیز گفت: این طرح که از حرم حضرت دانیال نبی (ع) در شوش آغاز و تا کربلای معلا امتداد دارد نقش مهمی در توسعه اقتصادی شمال خوزستان داشته که به تصویب رسیده و اجرای آن در دست پیگیری است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!

به گزارش قدس آنلاین، بدون شک دایی و مهدوی کیا ٢ اسطوره فراموش نشدنی پرسپولیس هستند که آوازه ای جهانی دارند؛ اواسط سال۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری ازبزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

اما نکته عجیب این بود پس از آماده سازی این کار هیچ مدیری رغبت چندانی به استفاده از آن نشان نداد تا این محصول پر سر و صدا خیلی زود از خاطره ها پاک شود.

دیگر خبرها

  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ایلخچی تبریز
  • عملیات تعریض محور آتشگاه
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!