Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند رسانه‌ای > فیلم - بخشی از سخنان رئیس جمهور در همایش روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور را در ویدئوی زیر می بینید.

Video/Audio Link

 

6161

دانلود کلید واژه‌ها : حسن روحانی - دونالد ترامپ - ایالات متحده آمریکا - وزارت خارجه -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه به اسراییل ثابت کرد که دفاع ما پشیمان کننده و بازدارنده است

حسین امیدیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اتفاق خوبی توسط دلاورمردان سپاه با همراهی جبهه مقاومت در عراق، سوریه، یمن و لبنان رخ داد، گفت: اسرائیل غاصب و کودک کش گمان نمی‌کرد که ایران پاسخی در این سطح داده و دفاعی این گونه از خود نشان بدهد.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز عنوان کرد: رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد ایران از این جهت که نمی‌خواهد منطقه از این آشفته‌تر شود، صبر می‌کند اما سپاه پاسداران این بار به آنها ثابت کرد که دفاع ما پشیمان کننده و بازدارنده است.

وی با اشاره به اینکه شاید بتوان نزاع تمدنی حق و باطل را به قبل و بعد از ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ تقسیم کرد، افزود: بیش از ۵۰ درصد موشک‌ها و پهپادها عملیات خود را به صورت دقیق و نقطه‌ای انجام دادند و به نظر می‌رسد که به زودی تصاویر دقیق آنها نیز منتشر شود.

امیدیان بیان کرد: ایران در این عملیات از تنوع موضوعات نظامی یعنی پهپاد، موشک کروز، کلاهک بارشی و امثال اینها استفاده کرد که دشمنان حتی فکر نمی‌کردند بسیاری از این ابزارها را ایران داشته باشد، چه برسد به اینکه بخواهد از آنها استفاده کند.

امیدیان مطرح کرد: اکنون اسرائیل یار اصلی خود یعنی آمریکا را از دست داده زیرا این کشور به صراحت اعلام کرده که از او حمایت نخواهد کرد. علاوه بر این، کشورهای منطقه هم که با اسرائیل همراه بودند این کار را نخواهند کرد اما ممکن است حماقتی از او سر بزند.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل اولویت‌های دیگر را از دست نخواهد داد که باید به آنها توجه کنیم، بیان کرد: یکی از این اولویت‌ها این است که ایادی خود را در حوزه اقتصادی در کشور به شدت فعال کند که به سمت دلار، طلا و بورس و … هجمه وارد کرده و برای صدمه اقتصادی به کشور تلاش کنند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: دولت در حال تلاش است تا با جریان جاسوسی نفوذی اقتصادی مقابله کند اما باید مراقبت بیشتری انجام شود. نکته دوم اینکه اسرائیل چون نمی‌تواند پاسخ جدی بدهد، ممکن است سطح عملیات را کاهش دهد.

امیدیان ادامه داد: عده‌ای هستند که ذهنشان در جنگ ادراکی به گفته غربی‌ها وابسته شده و اسرائیل سعی می‌کند القا کند که اتفاقی نیفتاده و موشک‌ها و پهپادهای پرتاب شده به جایی اصابت نکرده زیرا ایران نیز مراعات کرده که آنها به مراکز غیرنظامی اصابت نکنند.

وی اظهار کرد: با اینکه ما ملت اسرائیل را نیز جعلی و غاصب می‌دانیم اما در این عملیات فقط به سراغ مراکز نظامی مانند فرودگاه و پایگاه‌های نظامی رفتیم، برای اینکه ثابت کنیم نقطه زنی ما دقیق است و اگر دست از پا خطا و اقدام جدی کنند، می‌توانیم نقاط دیگر را نیز بزنیم.

مردم به سراغ بازار فروش ارز نروند

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز اضافه کرد: آنها تلاش می‌کنند حجم موفقیت ایران را کاهش دهند و عده‌ای نیز در نیروهای خودی وجود دارند که کم عقل هستند و دوست دارند این را بشنوند که سپاه موفق نبوده و لذا به این حرف دامن می‌زنند.

امیدیان بیان کرد: نکته سوم فشاری است که اسرائیل بر غزه وارد خواهد کرد که رزمندگان و نیروهای حماس آمادگی دارند زیرا یکی از اضلاع عملیات انجام شده حماس بود که آمادگی کامل داشت و جریان‌های حزب الله و حشدالشعبی نیز کمک خواهند کرد که این فشار کاهش یابد.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز متذکر شد: در دو مورد اول مردم باید هوشیار باشند، ضمن اینکه دولت و دستگاه قضائی نیز باید فعال بوده و از تحرکات وابستگان اسرائیل در کشور جلوگیری کنند. همچنین مردم هوشیار باشند و به سراغ بازار فروش ارز نروند.

امیدیان با اشاره به اینکه فرماندهان نظامی کشور همواره پای کار این مردم بوده‌اند و خود را فدایی آنها می‌دانند، بیان کرد: فراموش نکنیم که حاج قاسم‌ها، طهرانی مقدم‌ها، فخری زاده‌ها و … جان بر کف بودند؛ ما به حرف این جماعت اعتماد کنیم نه دشمنی که ۷۵ سال است دروغ می‌گوید.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان البرز مطرح کرد: از سوی دیگر مردم شادی خود را نشان دهند زیرا این شادی کورکننده دشمنان ما در اسرائیل و دنباله‌های آن در ایران شاد کننده قلوب مستضعفان در فلسطین و سراسر جهان است.

وی با بیان اینکه این شادی موجب می‌شود دشمن بداند که این مردم پشت به پشت یکدیگر و مقابل اسرائیل هستند تا اگر فکر غلط اضافه ای دارد منصرف شود، عنوان کرد: امید است شاهد روزی باشیم که اسرائیلی در این دنیا وجود نداشته باشد و مردم فلسطین در نشاط و سلامت کامل زندگی کنند.

کد خبر 6078807

دیگر خبرها

  • اردن از همراهی با صهیونیست‌ها پشیمان خواهد شد
  • فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • عملیات وعده صادق برای صهیونیست‌ها پشیمان‌کننده بود
  • سپاه به اسراییل ثابت کرد که دفاع ما پشیمان کننده و بازدارنده است
  • عملیات «وعده صادق» برای صهیونیست‌ها پشیمان‌کننده بود
  • عملیات «عده صادق» برای صهیونیست‌ها پشیمان‌کننده بود
  • رسانه عبری: ایران نمی‌ترسد و این خبر بدی برای آمریکایی‌ها و متحدان آنهاست
  • انتقام اصلی از اسرائیل فتح قدس شریف است + فیلم