Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیروس شفقی» صبح یکشنبه در آیین معارفه « علیرضا مسچیان» که در محل بخشداری مرکزی کرج  و با حضور «خیراله ترخانی» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جمعی از مسولان برگزار شد؛ گفت:ارتقاء ساختار فعلی فرمانداری کرج، رفع خلاء ها و راه اندازی دوایر  از بدو ورود در دستور کار قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم ایجاد زیرساخت های شهرستان کرج افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات همه باید کمک کنند تا  زیرساخت های اساسی ایجاد شود.

معاون استاندار در بخش دیگری با اشاره به سوابق مدیریتی بخشدار جدید مرکزی شهرستان کرج تصریح کرد: مسچیان از خانواده معظم شهدا و از بخشداران موفق در زمینه اشتغالزایی روستایی بوده و با توجه به سابقه خوب ایشان در شهرداری بویژه  در مبحث عمران روستایی هم می توانند موثرتر عمل کنند.

شفقی گفت: امید می رود با برنامه ریزی هایی که در حوزه اشتغال روستایی و عمرانی صورت خواهد گرفت؛ شاهد تحولات موثری در سطح روستاهای بخش مرکزی شهرستان و در راستای تحقق منافع مردم باشیم و کارنامه موفقی را بر جای بگذاریم.

*بخشدار جدید کرج از خانواده وزارت کشور است

«خیراله ترخانی» سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز نیز در بخشی از این مراسم با اشاره به سوابق مدیریتی بخشدار جدید مرکزی کرج گفت: ایشان از خانواده وزارت کشور است و از مدیران موفق در بخشداری، بعنوان یکی از گزینه های خوب برای مدیریت بخشداری مرکزی کرج محسوب می شوند.

وی بیان کرد: تلاش شده است تا در زمینه مدیریت سیاسی، از مدیران با تجربه و با سابقه استفاده شود تا شاهد توسعه بیش از پیش  شهرستان کرج باشیم.

ترخانی گفت: دغدغه استاندار البرز نیز رفع مشکل معیشتی مردم در کنار سایر مسائل اجتماعی،فرهنگی و.. است و تلاش همگانی باید در این جهت و همراستا با اهداف و سیاست های دولت باشد. 

* برای توسعه زیرساخت های اشتغالزایی تلاش ویژه خواهم داشت

علیرضا مسچیان بخشدار مرکزی کرج نیز ضمن قدردانی از فرصتی که برای خدمت فراهم شده است، گفت: امیدوارم در سایه تدابیر دولت تدبیر و امید  در راستای تحقق اهداف تعیین شده مطابق با نیاز کشور به ویژه در بحث اشتغالزایی بتوانم از تجربیاتم در توسعه بخش مرکزی کرج کارنامه موفقی برجای بگذارم.

در این مراسم، «علیرضا مسچیان» با حکم استاندار البرز بعنوان بخشدار مرکزی کرج معرفی و از تلاش های «محمدمجرد» بعنوان سرپرست بخشداری مرکزی قدردانی شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شفقی فرماندار کرج معارفه بخشدار مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل

فرماندار شهرستان اردل از پیدا شدن جسد مردی ۴۵ ساله با دست و پا و دهان بسته در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

یعقوب شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به تماس اهالی یکی از روستاهای شهرستان اردل در خصوص پیدا شدن یک جسد در رودخانه، اظهار داشت: بر اساس این تماس در کنار رودخانه‌ای در روستای بالد شهرستان اردل یک جسد مرد پیدا شد.

وی با اشاره به حاضر شدن دستگاه‌های ذیربط پس از تماس از جمله اورژانس، هلال احمر، دادستان و فرماندار، عنوان کرد: طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد 45 ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد. این جسد 2 هفته در آب بوده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران