Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:33:46 GMT

خوشروی موسیقی مازندران زیر تیغ جراحی می رود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۹۵۸۱۲

خوشروی موسیقی مازندران زیر تیغ جراحی می رود

ساری - ایرنا - استاد ابوالحسن خوشرو از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه موسیقی محلی مازندرانی بار دیگر به خاطر مشکل قلبی در بیمارستان قائمشهر بستری شد و قرار است صبح فردا عمل جراحی قلب باز انجام دهد.

نوه دختری استاد خوشرو روز یکشنبه با تایید خبر بستری شدن وی به ایرنا گفت : ایشان سه روز است که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان ولی عصر قائمشهر به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوش افرین ساتکین افزود: در حال حاضر استاد برای آماده سازی جراحی قلب در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند و صبح فردا نیز جراحی قلب باز را در پیش دارند.
وی حال فیزیکی استاد را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: پیش از این نیز استاد موسیقی مازندرانی به خاطر بیماری پروستات، 2 دفعه در بیمارستان بستری شد.
نوه استاد خوشرو از پیگیری اداره کل ارشاد برای برطرف شدن مشکل بیمه تکمیلی استاد خوشرو خبر داد و گفت: تاکنون پیگیری هایی انجام شده اما از پایان کار اطلاعی ندارم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: با رایزنی هایی انجام گرفته با صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان کشور ، مشکل بیمه تکمیلی استاد خوشرو برطرف شده و هم اکنون در حال طی کردن مراحل اداری می باشد.
محمود شالویی بالا بودن سن و دیر اقدام کردن برای بیمه تکمیلی را یکی از مشکلاتی عنوان کرد که گریبانگیر تعدادی از هنرمندان استان است.
وی همچنین اعلام کرد: اداره کل ارشاد مازندران در تلاش است تا هزینه درمانی و جراحی پیش روی استاد را نیز تامین و پرداخت کند .
استاد ابوالحسن خوشرو متولد سال ۱۳۲۵در روستای سیاهرودکلای قائمشهر است و از کودکی به نواختن لله‌وا یا نی چوپانی مازندران پرداخت و برای تکمیل دانش موسیقی خود از هنرستان موسیقی تهران فارغ التحصیل شد.
این هنرمند در اجرای لیلی جانها و آوازهای مازندرانی و تلفیقی از شیوه‌های استادان قدیم و نیز سبک و لحن شخصی خود را ارائه می‌کند و این ویژگی، او را از دیگران متمایز و برجسته می‌نماید.
7335/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي موسيقي مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات استاد چیت چیان در مورد آیه 41 سوره حج

دریافت 85 MB کد خبر 6064148

دیگر خبرها

  • ماجرای رأی لحظه آخری احمدی نژاد بعد از عمل جراحی پلک
  • نکات استاد چیت چیان در مورد آیه 41 سوره حج
  • مرکز شعر، موسیقی و سرود در سال ۱۴۰۲
  • جناب‌خان، فرزاد حسنی و دورهمی به تلویزیون بازمی‌گردند؟
  • مدیر شبکه نسیم: در تدارک برنامه‌ای با محوریت جناب‌ خان هستیم؛ فرزاد حسنی هم با یک مسابقه ترکیبی می‌آید
  • برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳؛ دورهمی برمی‌گردد؟
  • برای نخستین بار در جهان شکل گرفت؛ چاپ سه بعدی این بخش از بدن حین جراحی
  • انجام عمل جراحی شکستگی لگن در بیمارستان شهدا لردگان
  • خدمت رسانی به بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ مراجعه کننده به بیمارستان نی ریز
  • ۱۴۲ عمل جراحی در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان انجام شد