Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-وزیر اطلاعات در پیامی به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت ۱۱ نفر از نیرو سپاه در حمله تروریستی به مریوان را تسلیت گفت.پیام تسلیت وزیر اطلاعات به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

شهادت قهرمانانه ۱۱ تن از جان برکفان و غیور مردان سپاه و بسیج بدست عوامل خود فروخته استکبار جهانی و صهیونسیم غاصب را خدمت حضرتعالی و کلیه ی نیروهای  تحت امر علی الخصوص خانواده گرانقدر شهدا که به فرموده امام راحل (رحمت الله تعالی علیه)چشم و چراغ این ملت اند صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همگان آگاهند که در طول تاریخ پر افتخار اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) امت مسلمان همواره از نعمات و برکات جاودان خون های پاک به ناحق ریخته شده شهدا بهره مند گردیده اند و شهادت این پاسداران حریم میهن اسلامی نشان داد که همه ی مذاهب و اقوام در حفظ امنیت پایدار تا آخرین قطره ی خون ایستادگی کرده و لحظه ای از این رسالت الهی غفلت نخواهند نمود ،تا دشمنان و بدخواهان بدانند پیوند بین شیعه و سنی  با خون شهیدان در هم آمیخته و الی الا بد ناگسستنی است.

یقیناً دستاورد این جنایت دد منشانه ،انزجار بیش از پیش ملت بیدار ایران اسلامی بویژه اهالی استان شهید پرور کردستان خواهد بود و چه شیوا مقام معظم رهبری (دام ظله) می فرمایند: عزت ما به خاطر شهادت جوانان و فرزندان این ملت است.

گمراهان دست نشانده باید بدانند که در مصاف با جمهوری اسلامی ایران هیچ جنایتی بی پاسخ نخواهد ماند.                 

سید محمود علوی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزیر اطلاعات اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۹۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903388

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی